Gjest retvizan Skrevet 10. mai 2002 Skrevet 10. mai 2002 Ja, jeg tror da det, men jeg var litt lat :-) Latskap er en sterkt undervurdert egenskap. 0 Siter
naiv Skrevet 10. mai 2002 Skrevet 10. mai 2002 Latskap er en sterkt undervurdert egenskap. I dag har jeg ikke undervurdert latskapen - jeg har stelt pent med den. Har subbet rundt med bare bein i mykt grønt gress :-) 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 10. mai 2002 Skrevet 10. mai 2002 I dag har jeg ikke undervurdert latskapen - jeg har stelt pent med den. Har subbet rundt med bare bein i mykt grønt gress :-) Jeg har også pleiet min godt. Botrsett fra å laste ned musikk + ashampoo og bruke opp kvoten min på Mother, har jeg ikke gjort en dritt i dag. *Fornøyd* 0 Siter
naiv Skrevet 10. mai 2002 Skrevet 10. mai 2002 Jeg har også pleiet min godt. Botrsett fra å laste ned musikk + ashampoo og bruke opp kvoten min på Mother, har jeg ikke gjort en dritt i dag. *Fornøyd* Ja, det er herlig. Jeg skjønner meg ikke på mennesker som kjeder seg. Tiden bare renner avgårde for meg - uten at jeg har gjort en dritt. Men jeg er en "tenker" og blir "borte" i lange perioder. Da verken hører eller ser jeg noe som helst. Kanskje det er noe jeg mangler oppe i hodet? 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 10. mai 2002 Skrevet 10. mai 2002 Ja, det er herlig. Jeg skjønner meg ikke på mennesker som kjeder seg. Tiden bare renner avgårde for meg - uten at jeg har gjort en dritt. Men jeg er en "tenker" og blir "borte" i lange perioder. Da verken hører eller ser jeg noe som helst. Kanskje det er noe jeg mangler oppe i hodet? Mangelfullt utviklede driftsevner? Jeg jobber når jeg må, men har en velutvikla evne til å luke bort ulystbetonte aktiviteter. Tenker på mange rare ting jeg også. Det hender jeg begynner å le høyt hvis jeg drar fram noe morsomt i hukommelsen. Da tar høvdingen bekymringsblikket på seg, he he. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.