Gå til innhold

Ihne ei hurpe eller geni?

Anbefalte innlegg

Hvis de har angst,høydeskrekk, vannskrekk e.t.c. å sipper for at de ikke har nok mat så burde de ikke ha meldt seg på.Alle visste nok hva de gikk til når de meldte seg på.De så nok programmet i fjor. Så da får de bare sitte der å sippe over at de er sultne.

Mvh

Vel ... det med å være sulten er vel ikke så rart at de klager litt over, vel?

At de burde ha visst hva de gikk til ... hmm... jeg tror ikke man vet helt hvor fælt det er å gå i så lang tid med så lite mat heller da.

Og det at hun Tulla har høydeskrekk/vannskrekk ... det er vel ikke noe å kritisere, er det vel? Er det ingen som la merke til at hun fikk skikkelig angst? Jeg fikk skikkelig vondt av henne, jeg ...

Forresten, det var menn som var med på Robinsom i fjor som hadde angst for småkryp også. Alle er vel redde for noe? Syns det blir feil å kritisere folk for noe de har angst for, jeg.

Med vennlig hilsen

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Bertha

8

• Åsemor

7

• Knotten

5

• regva

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Vel ... det med å være sulten er vel ikke så rart at de klager litt over, vel?

At de burde ha visst hva de gikk til ... hmm... jeg tror ikke man vet helt hvor fælt det er å gå i så lang tid med så lite mat heller da.

Og det at hun Tulla har høydeskrekk/vannskrekk ... det er vel ikke noe å kritisere, er det vel? Er det ingen som la merke til at hun fikk skikkelig angst? Jeg fikk skikkelig vondt av henne, jeg ...

Forresten, det var menn som var med på Robinsom i fjor som hadde angst for småkryp også. Alle er vel redde for noe? Syns det blir feil å kritisere folk for noe de har angst for, jeg.

Med vennlig hilsen

Hvis de fulgte med i fjor så visste de nok hva de gikk til å det mener jeg. Jeg synes ikke synn i dem. Mener fortsatt de kunne holdt seg hjemme hvis de er så redde for ditt å datt.

De hadde lite mat i fjor oxo å det visste de som er med i år. Så de får bare sitte der på øya å klage at de har for lite mat.

Mvh

Hvis de fulgte med i fjor så visste de nok hva de gikk til å det mener jeg. Jeg synes ikke synn i dem. Mener fortsatt de kunne holdt seg hjemme hvis de er så redde for ditt å datt.

De hadde lite mat i fjor oxo å det visste de som er med i år. Så de får bare sitte der på øya å klage at de har for lite mat.

Mvh

Det er ikke for å pirke, men hvorfor må noen skrive slik at budskapet forsvinner i en vrimmel av grammatikalske og ortografiske feil?

Mvh

Joda, de skjønte nok garantert at det kom til å bli veldig lite mat, men det vil allikevel ikke si at de kunne vite _hvor_ fælt det kom til å bli å gå der uten mat.

hehe - tenk om alle sammen på Robinson bare hadde vært blide og glade og kjempegode venner gjennom hele oppholdet der. Tror neppe programmet ville gått så bra da.

Annonse

Joda, de skjønte nok garantert at det kom til å bli veldig lite mat, men det vil allikevel ikke si at de kunne vite _hvor_ fælt det kom til å bli å gå der uten mat.

hehe - tenk om alle sammen på Robinson bare hadde vært blide og glade og kjempegode venner gjennom hele oppholdet der. Tror neppe programmet ville gått så bra da.

*Ler* hadde alle vært gode venner så hadde det nok ikke blitt så morsomt. Å da hadde ikke vi hatt så mye å skrive om. Jeg skal i hvertfall ikke melde meg på noe sånt.*S* :-))

Mvh

Jeg mente å kommentere Berthas innlegg. Det er så irriterende hjelpeløst at det fornærmere mange dol-brukere. Jeg mente også å henstille til "forfatterne" her inne om å holde en viss standard på rettskrivingen.

Ærlig talt skal du henge deg opp i hvordan vi skriver oxo. Har du ikke annet å irritere deg over enn rettskrivningen her? Fornærmere mange DOL brukere??? Hva mener du med det. Får jeg ikke lov å skrive det jeg mener???

Mvh

Mvh

Ærlig talt skal du henge deg opp i hvordan vi skriver oxo. Har du ikke annet å irritere deg over enn rettskrivningen her? Fornærmere mange DOL brukere??? Hva mener du med det. Får jeg ikke lov å skrive det jeg mener???

Mvh

Mvh

Skriv det du mener. Da er det en fordel om du skriver slik at leseren forstår. Det gjør du nå, men ikke i det innlegget jeg kommenterte først.

Skriv det du mener. Da er det en fordel om du skriver slik at leseren forstår. Det gjør du nå, men ikke i det innlegget jeg kommenterte først.

Hvis du ikke forstod det innlegget du sikter til, må det være noe galt med din intelligens. Jeg forstod det i hvert fall utmerket.

Annonse

Ihne er ganske egoistisk, og tenker ikke lagets beste. Den kommentaren om at kvinner er det sterke kjønn var rett og slett latterlig. Uten de guttene på det laget har de gjenværende ingen som helst mulighet for å vinne over Nord-laget. Dette gjelder ikke bare kampen om ikke å måtte stemme noen ut, men også kampen om å vinne ekstra hjelpemidler, mat osv. Hvis hun likevel skulle være så heldig å bli igjen til lagene settes sammen, kommer hun i allefall ikke til å vinne immunitet (for hun er temmelig svak fysisk i allefall) og da blir hun stemt ut med en gang. Veldig veldig genialt vil jeg si....

Jeg tror alle har missforstått hva Robinson går ut på.

En verdig vinner av et slikt program,burde jo være den som klarer å leve som Robinson Crusoe.

Men noen av de deltagerne som er der i dag tror jo at det går ut på å være mest mulig utspekulert.Riktignok så vinner jo den som er mest utspekulert,men slik skulle det ikke ha vært.

Slik denne konkurransen utarter seg er jo navnet "Robinson" helt feil. Det burde heller hett "Fluenes Herre".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...