Gå til innhold

FU: Hvorfor ser ikke du på Grand Prix akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 142
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• livato

66

• neuni

8

• carma

6

• Lionn

6

Mest aktive i denne tråden

*he he* og du lover ett bedre ....liv

Just kidding ;o)

Stikker og tar det i RL istedenfor *tjihii*

???? Nå må du bestemme deg. Her sitter jeg og stresser og greier, for du ber om oppskrift. Og når den kommer så trekker du deg? Du kunne i det minste fått det morsomt med oss andre msn-ere........ For vi har det morsomt uten sex også vi!

???? Nå må du bestemme deg. Her sitter jeg og stresser og greier, for du ber om oppskrift. Og når den kommer så trekker du deg? Du kunne i det minste fått det morsomt med oss andre msn-ere........ For vi har det morsomt uten sex også vi!

... og nå er vi ferdige ;o) Raske *hehe*

... går inn og laster ned MSN'en igjen.

Annonse

Fordi det er slutt for lengst.. hehe..

Jeg synes dessuten at det er ganske underlig å vie en lørdagskveld til denslags! Og når Norge ikke engang deltar - da er det bortimot perverst!!

Har du ikke spilt det inn på video da? Sånn at du kan se det om igjen og om igjen!!!

Har hørt rykter om at du er ganske pervers, ja................

hæhæhæ, nei, fri&bevaremegvel! :))

men eg er visstnok lissom sånn derre plingplongmusikk-komponist, da. eller var, iallfall. eller noko. :)

Kankskje du kan søke om å delta i neste GP? Dersom det blir flere for Norge sin del....

Annonse

Ulv I Faarikaal

TV-en er nok høyere verdsatt enn deg, betyr det! Kle deg ut som en TV og vips så vil alle ha deg!

Ja jeg kommer til kort der visst, noen spurte om maren in var glassmester, hva nå enn det betydde. Faren min er postmannen eller var det melkemannen ?

Ja jeg kommer til kort der visst, noen spurte om maren in var glassmester, hva nå enn det betydde. Faren min er postmannen eller var det melkemannen ?

Mener du at at du ble påbegynt da GP stod på for mange herrens år siden? For noe annet kan ikke jeg komme på når du snakker om glassmester og melkemann o.l.

Ulv I Faarikaal

Mener du at at du ble påbegynt da GP stod på for mange herrens år siden? For noe annet kan ikke jeg komme på når du snakker om glassmester og melkemann o.l.

Etter å ha konsultert konsulenter kan jeg melde at de mente at jeg trodde jeg var gjennomsiktig. Men faren min var ikke glassmester, en gammel bløt vits bare.

GP kan da umulig bli verre enn det er idag! I alle fall dersom man skal tro flertallet av befolkningen.......

vel...kvalitetsmessig ville det jo absolutt være ein oppgradering :) men om det ville gjere det til det det er sagt å være (altså: konkurranse i _populærmusikk_), er eg meir usikker på ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...