Gjest retvizan Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 TIBET? Er det ikke bare Dalai Lamaer der? 7 år i Tibet.....*HJÆLP* Tenk å bli spyttet på i 7 år av Dalai lamaer da. :-/ 0 Siter
Gjest Joppe Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Tenk å bli spyttet på i 7 år av Dalai lamaer da. :-/ Da skulle jeg iallfal hatt med med ei bøtte med slimpropper in return, lixom. Kjemisk krigføring. *BLÆ* 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Da skulle jeg iallfal hatt med med ei bøtte med slimpropper in return, lixom. Kjemisk krigføring. *BLÆ* Du kan gjerne få leie mine. Har tatt vare på dem, vettu. 0 Siter
Gjest Joppe Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Du kan gjerne få leie mine. Har tatt vare på dem, vettu. Kjøpe, leie.......du ER blakk du....... ;o) 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Kjøpe, leie.......du ER blakk du....... ;o) Alle pc-ene alle pc-ene heisan hoppsan fallerallera og pænga fløy bort mellom træææærne. 0 Siter
Gjest Joppe Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Alle pc-ene alle pc-ene heisan hoppsan fallerallera og pænga fløy bort mellom træææærne. Alle monner drar. Alle nonner drar´n , var det kanskje. Hvorfor er sola gul? 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Alle monner drar. Alle nonner drar´n , var det kanskje. Hvorfor er sola gul? Den har gule stafylokokker. Vet du forresten hvilken dato skattepengene kommer? 0 Siter
Gjest Joppe Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Den har gule stafylokokker. Vet du forresten hvilken dato skattepengene kommer? Skattepengene? Hvilke skattepenger? jeg fikk 8000,- i baksmell for dundrande........*mumle,mumle gåsegg* Hilsen ekskrøsus 0 Siter
Wulfi Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Skattepengene? Hvilke skattepenger? jeg fikk 8000,- i baksmell for dundrande........*mumle,mumle gåsegg* Hilsen ekskrøsus *LOLOLOLOLOL* Du får selge huset og flytte opp i villmannsleiren :-) 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Skattepengene? Hvilke skattepenger? jeg fikk 8000,- i baksmell for dundrande........*mumle,mumle gåsegg* Hilsen ekskrøsus For et sammentreff. Jeg fikk 8000 igjen. :-) Sånn kan det gå, he he. 0 Siter
Gjest Joppe Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 For et sammentreff. Jeg fikk 8000 igjen. :-) Sånn kan det gå, he he. Flott. Da sender jeg giroen i morra. Takk! 0 Siter
Gjest Joppe Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 *LOLOLOLOLOL* Du får selge huset og flytte opp i villmannsleiren :-) Villmarksleiren? Næææi, det vil jeg ikke. *springer hylende inn på------> på......øh...spiseforstyrrelser........ 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Flott. Da sender jeg giroen i morra. Takk! De kan spøke de....;-) Forresten er de brukt på forskudd. Her & Nå-kortet har vært i bruk. 0 Siter
Wulfi Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Villmarksleiren? Næææi, det vil jeg ikke. *springer hylende inn på------> på......øh...spiseforstyrrelser........ Det var FØR det het villmarksleir..... Nå er det villmannsleir ! (Vaffal BLIR det det når DU kommer ;-) ) 0 Siter
Gjest Joppe Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 De kan spøke de....;-) Forresten er de brukt på forskudd. Her & Nå-kortet har vært i bruk. Her og Nå, Her og Der, Se & Hør, Kvinner & Klær, Black & Decker, Bonnie & Clyde, Pompel og Pilt, Romero og Julie.............*svimmel* 0 Siter
Gjest Joppe Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Det var FØR det het villmarksleir..... Nå er det villmannsleir ! (Vaffal BLIR det det når DU kommer ;-) ) Jammen jeg VIL IKKE dit! Jeg har vært der før. Da ble jeg helt indianer. No more. Tro meg. 0 Siter
Wulfi Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Jammen jeg VIL IKKE dit! Jeg har vært der før. Da ble jeg helt indianer. No more. Tro meg. Joda , du VIL ! Du vet bare ikke omdet ennå ! Huuusj...Ut i skogen med seg.... Lær deg å klatre i trær , sånn at åkeren din får en pause :-) Hvis du er snill og grei så kanskje du får en omgang med kardasken etterpå :-) 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Her og Nå, Her og Der, Se & Hør, Kvinner & Klær, Black & Decker, Bonnie & Clyde, Pompel og Pilt, Romero og Julie.............*svimmel* Knoll & Tott - Løp & kjøp - ribbe & surkål - dott & com - C & A - presten & hesten- konge & fedreland - *holde seg fast* 0 Siter
Gjest Joppe Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Knoll & Tott - Løp & kjøp - ribbe & surkål - dott & com - C & A - presten & hesten- konge & fedreland - *holde seg fast* Märtha og Ari.............Sonja og harald, Tittentei. 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Märtha og Ari.............Sonja og harald, Tittentei. Her er eit hus her er ei dør vindauge 1 2 3 4 så bankar vi på kva kjem nå? LEIKESTOVE! Vibeke & Sæther, he he.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.