Gå til innhold

kosthold veldig viktig?


inferno

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Yellow Ledbetter

Jeg føler ikke for å komme med noen prosent, men kostholdet spiller generelt en stor rolle i en forhåpentlig framgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil heller ikke komme med noen prosenter her, men jeg tror nok det betyr langt mer enn 65 %!

Ett godt kosthold betyr nesten alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjampis

Jeg vil heller ikke komme med noen prosenter her, men jeg tror nok det betyr langt mer enn 65 %!

Ett godt kosthold betyr nesten alt!

Nesten alt? Hva vil det si? 95%? Da kan jeg vel slutte å trene da. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten alt? Hva vil det si? 95%? Da kan jeg vel slutte å trene da. ;-)

Dette er forutsatt at du trener :)

Dersom du trener, og gjør det regelmessig har kostholdet enormt mye og si for resultater.

Iforhold til trening så vil jeg vel si ca 70 %.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosthold er veldig viktig. Men blir vel litt feil å komme med en eksakt prosent på det, fordi alle kropper er forskjellig.

Noe som er greit å vite....

Vi er delt inn i 3 kroppstyper:

Ectomorph, Endomorph, og Mesomorph. Ecto kan spise og spise uten å legge på seg fett, men har det også vanskeligere for å legge på seg muskler. Endo legger fort på seg fett, og legger på seg muskler veldig lett. Meso legger ikke på seg fett lett, men legger på seg muskler relativt lett. Har du en meso kroppstype vil det si du har en stor fordel, og kan spise mye mer kalorier enn andre uten å legge på deg så lett fett.

Kosthold er uanZ viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei!

Kostholdet har like mye å si som treningen. Spiser du for lite, og gjerne feilaktig også, reduseres framgangen som muliggjøres med treningen din. Sviker kostholdet totalt, uteblir framgangen uansett hvor bra treningen din er.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...