Gå til innhold

Hva skjer med folk på dol? Mister de dømmekraften?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

21

• avil

15

• Ulv I Faarikaal

12

• Babette

9

Mest aktive i denne tråden

Du må jo bare være helt plante. Hvem bryr seg vel om hva andre mener om navnet sitt?

Ærlig talt....

Dessuten er det veldig få som finner sine navn på den lista, for der fantes knapt navn som noen oppegående mennesker ville funnet på å gi sin lille hjerteknuser.

Det er noe seriøst galt med verden når man vurderer å kalle ungen sin for Edith, Martinius, Konstanse med K, og gud vet hva...

Jeg er så til de grader enig med deg, SDD. Snaken er forskjellig, og slike uttalelser er da ingenting å ta på vei for. Om noen f. eks. mener at Babette er et horenavn eller kunavn flirer jeg bare.

Det er ikke sunt å være så hårsår som enkelte tydeligvis er.

Ikke ta meningsytringer på DOL så dødsens alvorlig, folkens!

Kanskje dukker det snart opp noen DOL-navn ved døpefonten: SierDu Det Olsen, Amiga Pettersen og Edvarda Morgenstjerne.

Hilsen Babette Spyttslikkerstuen

Du må jo bare være helt plante. Hvem bryr seg vel om hva andre mener om navnet sitt?

Ærlig talt....

Dessuten er det veldig få som finner sine navn på den lista, for der fantes knapt navn som noen oppegående mennesker ville funnet på å gi sin lille hjerteknuser.

Det er noe seriøst galt med verden når man vurderer å kalle ungen sin for Edith, Martinius, Konstanse med K, og gud vet hva...

Jeg er så til de grader enig med deg, SDD. Snaken er forskjellig, og slike uttalelser er da ingenting å ta på vei for. Om noen f. eks. mener at Babette er et horenavn eller kunavn flirer jeg bare.

Kanskje dukker det snart opp noen DOL-navn ved døpefonten: SierDu Det Olsen, Amiga Pettersen og Edvarda Morgenstjerne.

...og tenk at hun har samme navn som kona til Tarzan - det må hun vel - skal hun klare en Ronny! :-)

Hun heter ikke det, men hun er veldig snill!

Hun er f.eks. så snill at hver gang fyren lever opp til navnet sitt, så sitter hun utenfor politihuset når han kommer ut av glattcella!

Så ok, dere har litt rett - han kjører trossalt en Ronny i ny og ne :)

Du har selvsagt så rett så rett :)

Annonse

Hun på 73?

Hmmm.... Jeg tror kanskje jeg har sovet for lite i dag, fatter ikke hva noen snakker om :)

Jeg hadde et innlegg om ei på 73 som satte inn kontaktannonse og søkte etter en velutstyrt mann. Du fortalte at du svarte på den og at dere fant tonen. Nå vil jeg hører mere. Hvis du fortsatt ikke husker er det ikke stort jeg kan gjøre.

Annonse

Jeg hadde et innlegg om ei på 73 som satte inn kontaktannonse og søkte etter en velutstyrt mann. Du fortalte at du svarte på den og at dere fant tonen. Nå vil jeg hører mere. Hvis du fortsatt ikke husker er det ikke stort jeg kan gjøre.

Nå husker jeg det!

Hun var selvsagt artig hun, men det er veldig begrenset hvor lenge så gamle damer klarer å holde følge meg meg - sexuelt - så hun vandret heden etter et par omganger i køya.

Det sier egentlig ikke så mye om henne, da også 40-åringer sliter med å holde tritt med meg! :)

Nå husker jeg det!

Hun var selvsagt artig hun, men det er veldig begrenset hvor lenge så gamle damer klarer å holde følge meg meg - sexuelt - så hun vandret heden etter et par omganger i køya.

Det sier egentlig ikke så mye om henne, da også 40-åringer sliter med å holde tritt med meg! :)

Så hun kreperte mitt under coitus? Du verden hvor pikant. Får håpe du kom deg velberget ut (bokstavelig talt) før det var for sent....

(Jeg kunne ha lyst til å utdype dette, f. eks. noe om rigor mortis etc., men av hensyn til de sarte sjeler her inne lar jeg være. Men jeg kan jo tenke mitt .Jeg har en skrekkelig makaber sans for humor, til orientering.)

Du har tydeligvis ingen erfaring med 40+. Det finnes ikke noe kåtere og mer frigjort , skal jeg si deg. Kvinner på 20 blir bare speiderfrøkner i sammenligning.

Selv tenner jeg veldig på kroppslig forfall, og har en svakhet for sumo-brytere.

Gjest Flisa Flishaugen

Nå husker jeg det!

Ja, det kan jeg tenke meg, godt jeg ikke er 40 enda - høres fælt ut! :-)=

Gjest Joppe

Babbbelibabbbb. Jeg er blitt baby. Sikle, sikle. Gulp. Hikk!

Joda, det går bra. (Still crazy). Takk som spør.

Hvorledes lever demses?

Jeg ligger og gurgler under vannflata i mitt nye fuglebad. Kvirrevitt! Kokokokokokoooooo.kokokorokoko!

Så hun kreperte mitt under coitus? Du verden hvor pikant. Får håpe du kom deg velberget ut (bokstavelig talt) før det var for sent....

(Jeg kunne ha lyst til å utdype dette, f. eks. noe om rigor mortis etc., men av hensyn til de sarte sjeler her inne lar jeg være. Men jeg kan jo tenke mitt .Jeg har en skrekkelig makaber sans for humor, til orientering.)

Du har tydeligvis ingen erfaring med 40+. Det finnes ikke noe kåtere og mer frigjort , skal jeg si deg. Kvinner på 20 blir bare speiderfrøkner i sammenligning.

Selv tenner jeg veldig på kroppslig forfall, og har en svakhet for sumo-brytere.

Du har rett. Jeg har nok lite erfaringer med folk på 40+, men det er klart.. det hadde vel ikke skadet å forsøke dersom Meg Ryen hadde sniki seg forbi her nå :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...