Gjest medsøster Skrevet 5. oktober 2000 Skrevet 5. oktober 2000 Unnskyld meg men leser dere innleggene her egentlig? 0 Siter
frosken Skrevet 5. oktober 2000 Skrevet 5. oktober 2000 Hva i all verden får deg til å spørre om det??? Så vidt jeg kan se har en lege svart på innlegg i går - og mer kan du vel ikke akkurat forlange? Dessuten er det viktig å være klar over at DOL ikke lover å besvare alle spørsmål... 0 Siter
Gjest medsøster Skrevet 6. oktober 2000 Skrevet 6. oktober 2000 Hva i all verden får deg til å spørre om det??? Så vidt jeg kan se har en lege svart på innlegg i går - og mer kan du vel ikke akkurat forlange? Dessuten er det viktig å være klar over at DOL ikke lover å besvare alle spørsmål... Skjønner at dere har det travelt. Jeg blir bare så oppgitt når jeg leser om alle de ungdommene som sliter. Det gjør meg vond!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 0 Siter
Laila Sundgot Schneider, Lege Skrevet 6. oktober 2000 Skrevet 6. oktober 2000 Kjære medsøster! Vi er inne stort sett daglig og svarer på spørsmål i dette forumet, - så jeg tror du må ha oversett noe.. Forøvrig velger vi selv ut de spørsmålene vi ønsker å svare på ! Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen Laila Sundgot Schneider, lege 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.