Gjest medsøster Skrevet 5. oktober 2000 Del Skrevet 5. oktober 2000 Unnskyld meg men leser dere innleggene her egentlig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 5. oktober 2000 Del Skrevet 5. oktober 2000 Hva i all verden får deg til å spørre om det??? Så vidt jeg kan se har en lege svart på innlegg i går - og mer kan du vel ikke akkurat forlange? Dessuten er det viktig å være klar over at DOL ikke lover å besvare alle spørsmål... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medsøster Skrevet 6. oktober 2000 Del Skrevet 6. oktober 2000 Hva i all verden får deg til å spørre om det??? Så vidt jeg kan se har en lege svart på innlegg i går - og mer kan du vel ikke akkurat forlange? Dessuten er det viktig å være klar over at DOL ikke lover å besvare alle spørsmål... Skjønner at dere har det travelt. Jeg blir bare så oppgitt når jeg leser om alle de ungdommene som sliter. Det gjør meg vond!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laila Sundgot Schneider, Lege Skrevet 6. oktober 2000 Del Skrevet 6. oktober 2000 Kjære medsøster! Vi er inne stort sett daglig og svarer på spørsmål i dette forumet, - så jeg tror du må ha oversett noe.. Forøvrig velger vi selv ut de spørsmålene vi ønsker å svare på ! Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen Laila Sundgot Schneider, lege 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.