bomull Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 jeg har lest om reductil og at de skulle komme i år 2000. Jeg vil gjerne vite om noen har hørt om de. Det står at reductil gir deg metthet og at de skal hvere bra å kombinere med xenical. Jeg har brukt xenical i ca 4 mnd uten store resultater, så jeg ville gjerne ha prøvd disse tabelettene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PecMan Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Xenical funkar ved at ca. 1/3 av fettet du et ikkje blir teke opp i tarmen, men går rett gjennom. Mirakelmedisin er det ikkje: viss du et fleire kaloriar (etter at du har justert for fettet) enn du forbrenn, så vil du uansett ikkje miste fett. Viss du har problemer med å småete mellom måltid pga. manglande metthet, så prøv med meir proteinrik mat og kalorifattige grønnsaker, fiber og anna ubehandla/"rein" mat. (Lavglysemiske)karbohydratar, gode proteinkilder og litt fett er å anbefale i kvart måltid, sidan det gir deg en metthetsfølelse som varer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bomull Skrevet 16. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2002 Xenical funkar ved at ca. 1/3 av fettet du et ikkje blir teke opp i tarmen, men går rett gjennom. Mirakelmedisin er det ikkje: viss du et fleire kaloriar (etter at du har justert for fettet) enn du forbrenn, så vil du uansett ikkje miste fett. Viss du har problemer med å småete mellom måltid pga. manglande metthet, så prøv med meir proteinrik mat og kalorifattige grønnsaker, fiber og anna ubehandla/"rein" mat. (Lavglysemiske)karbohydratar, gode proteinkilder og litt fett er å anbefale i kvart måltid, sidan det gir deg en metthetsfølelse som varer. Tusen takk for svar og tips. Dette skal jeg selfølgelig prøve på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.