Gjest webmaster Skrevet 6. oktober 2000 Skrevet 6. oktober 2000 Vil med dette be brukerne om å slutte med dette tullet som har pågått idag mht. etterligningen av nick. Jeg ønsker ikke å stenge folk ute, men jeg kan bli nødt til det hvis dette fortsetter. 0 Siter
jacob Skrevet 6. oktober 2000 Skrevet 6. oktober 2000 Ja, det vil jeg også! Hva er det som feiler disse slaktarmene av noen migbolter? Har de ikke annet å ta seg til? 0 Siter
Luise Skrevet 6. oktober 2000 Skrevet 6. oktober 2000 Mulig jeg er dum - men kan du spesifisere bare slik at det ikke blir misforståelser? Er det selve diskusjonene som er problemet, eller er et det det at enkelte i disse innleggene bruker like nick til andre for "moro" skyld, eller noe annet? 0 Siter
Gjest webmaster Skrevet 6. oktober 2000 Skrevet 6. oktober 2000 Mulig jeg er dum - men kan du spesifisere bare slik at det ikke blir misforståelser? Er det selve diskusjonene som er problemet, eller er et det det at enkelte i disse innleggene bruker like nick til andre for "moro" skyld, eller noe annet? Jeg mener de som underskriver innlegg med nesten like nick bare for tull. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.