Gå til innhold

Katta mi har hatt sex ! hrmpf....


Wulfi

Anbefalte innlegg

Og nå lurer jeg på hvor lenge dem er drektige ?? Går her og løfter på pus og prøver å finne ut om det nærmer seg....*venter på babyene*

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok....Da er det litt tid igjen....*venter*

Ja, den ungdommen.... *rister på hodet* Ikke bare skal dem ha mat, men jaggu har de sex også... Og jeg ser du har bomma litt på praten om *blomsten & bien* også.. og om prevansjonen..

Et kattesvangerskap er såvidt jeg vet rundt 90 dager.

*dagens ungdom altså*

gamle mor yst i grendom-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Wulfidamen:)

Har du hørt om p-piller? Katta mi har sex både sent og tidlig men får pilla si en gang i uka og da går det greit. Sånn ellers får jeg vel bare gratulere og håper alt står bra til med den vordende moder, og deg selvfølgelig:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, den ungdommen.... *rister på hodet* Ikke bare skal dem ha mat, men jaggu har de sex også... Og jeg ser du har bomma litt på praten om *blomsten & bien* også.. og om prevansjonen..

Et kattesvangerskap er såvidt jeg vet rundt 90 dager.

*dagens ungdom altså*

gamle mor yst i grendom-

90 dager er ikke riktig. I underkant av 70 dager. 10 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90 dager er ikke riktig. I underkant av 70 dager. 10 uker.

Jada, og denne misforståelsen er avklart for lengst!! :o)) (les lenger ned, da vel!)

:oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er best å kastrere henne etterpå.

P-piller kan hun få kreft av.

Lykke til som bestemor.

Pass på at det er skikkelig folk som får kattungene når de er større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...