Gå til innhold

Nytt design


Gjest Christian Anker, lege

Anbefalte innlegg

Mulig at jeg er treg, men hvordan får man "list innlegg i valgte forum" nå?

Det får du helt sikkert med en menylinje som før når de er helt ferdige med omleggingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for tilbakemeldinger.

Jeg foreslår at vi forsøker en gråtone i den venstre ramme for å se om det blir roligere.

Vennlig hilsen

Ja, se der. Nå det ble skikkelig bra ja ;o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener også at rødfarven er for skrikende - jeg blir sliten i øynene. Og den skarpe røde skriften for fagpersoner kunne kanskje vært burgunder mens uleste innlegg er blå og leste lysere eller mørkere blå? Den skarpe røde er stressende når man skal sortere innleggene - vanskelig å "se" de andre innleggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trykk ctrl+F5, så er det ihvertfall ikke SÅ rødt.... :)

Han tar kritikk han Anker'n skjønner du.... :)

Jeg trykket det du sa jeg.....hvordan får jeg tilbake den opprinnelige fargen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tilbakemeldinger.

Jeg foreslår at vi forsøker en gråtone i den venstre ramme for å se om det blir roligere.

Vennlig hilsen

Det vart _mye_ finere ja. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for tilbakemeldinger.

Jeg foreslår at vi forsøker en gråtone i den venstre ramme for å se om det blir roligere.

Vennlig hilsen

Det oransje er forferdelig mot den grelle røde linja på toppen (verktøylinja med "Forside", "Spør legen" etc.)!

Synes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det oransje er forferdelig mot den grelle røde linja på toppen (verktøylinja med "Forside", "Spør legen" etc.)!

Synes

Litt bedre (oransje har veket plassen for en dyp rødfarge)! Men er det ikke mulig å finne harmonerende farger, da? Nå er jo den øverste rødfargen varm, mens de to nederste er kalde. Dersom den øverste er A70000, kan ikke f.eks. den mellomste være 720000 og den nederste være det samme som den øverste (A70000)? Evt. med samme oransjfarge på Forside, Spør legen etc. som "online" i overskriften..

Snekrer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rød farven er grusom og skrikende. Får vondt i øya av den. Håper farven blir bytta jeg.

Jeg er enig med Solsikke, de nye fargene er forferdelige og ganske forstyrrende, likte det mye bedre før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Anker, lege

rød farven er grusom og skrikende. Får vondt i øya av den. Håper farven blir bytta jeg.

Hei Solsikke !

Hvilken av rødfargene er du misliker?

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes toppen blir for dominerende. Fargene skulle helst vært litt mer duse. Har du prøvd forslaget med å bytte ut den tomatrøde fargen med oransje? Mulig det blir litt bedre, vet bare at når jeg har hodepine er det lskrikende med alle fargene på toppen av vinduet, tror jeg kommer til å bli sliten av det.

Spennende å se utvilingen, men hvorfor forandrer du et design som er så velkjent?

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Anker, lege

Jeg synes toppen blir for dominerende. Fargene skulle helst vært litt mer duse. Har du prøvd forslaget med å bytte ut den tomatrøde fargen med oransje? Mulig det blir litt bedre, vet bare at når jeg har hodepine er det lskrikende med alle fargene på toppen av vinduet, tror jeg kommer til å bli sliten av det.

Spennende å se utvilingen, men hvorfor forandrer du et design som er så velkjent?

hilsen

Hei Crayon !

Vi endret designet fordi vi opplevde det forrige som litt utydelig.

Jeg håper imidlertid at designet ikke medfører ubehag for deg. Rødt er jo fargen for varme og kjærlighet.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MonaXXVI

Jeg trykket det du sa jeg.....hvordan får jeg tilbake den opprinnelige fargen?

Det får du nok ikke.... de "gamle" fargene bare lå igjen i minnet på maskinen din, når du trykka ctrl+F5, lasta du ned hele siden på nytt, slik at også maskinen din fikk alle de nye bildene, fargene og tingene Doktoronline har lagt ut på området sitt. Dette ville skjedd uansett neste gang du gikk inn på siden da. Så man kan desverre ikke bestemme fargene selv, det er opp til den som legger ut siden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får du nok ikke.... de "gamle" fargene bare lå igjen i minnet på maskinen din, når du trykka ctrl+F5, lasta du ned hele siden på nytt, slik at også maskinen din fikk alle de nye bildene, fargene og tingene Doktoronline har lagt ut på området sitt. Dette ville skjedd uansett neste gang du gikk inn på siden da. Så man kan desverre ikke bestemme fargene selv, det er opp til den som legger ut siden....

Skjønner.....giid så mye jeg egentlig skulle ha lært....

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Solsikke !

Hvilken av rødfargene er du misliker?

Vennlig hilsen

Den skarpeste e værst. Den som er i midten. Den skjærer mest i øynene. Men begge rødfarvene er ille. Passer ikke for øynene. I alle fall ikke mine. Det finnes da så mange andre farver som ikke skjærer slik i øynene. Grønn, blå eller rett og slett den gamle kjære dol farven*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...