Gå til innhold

Lysegrått på grått blir utydelig


Gjest Georgina

Anbefalte innlegg

Gjest Georgina

Gratulerer med ny layout. Synes det ser veldig fint ut, bortsett fra et par småting.

Var inne på siden _diskusjon_, klikket meg videre derfra. Linken jeg brukte ble da lys grå mot grå bakgrunn, den synes jeg blir for svak. Elles synes jeg at den orange stripen som ligger oppe på siden her godt kunne vært dempet noe, eller f.eks. blitt grønn (liker bondefarger jeg da......he he)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes den nye lay out er fin. Men det er vel ikke uten grunn at det er valgt rødt øverst. Rødt trekker til seg oppmerksomheten, og det er vel det som er meningen. Er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Anker, lege

Tusen takk for tilbakemelding !

Jeg er enig i at linkfagen er lite tydelig etter at man har klikket på linken, og skal se hva vi kan gjøre med det.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Anker, lege

Den nye lysegrå med rødt er bedre end ren rød farve,som den er nu, er den øjenvenlig:-)

(men stadigvæk står forskellige forum ikke i alllfabetisk rækkefølge, ville være lettere det.)

Mvh.

http://www.doktoronline.dk/homepage/pia/

http://www.doktoronline.no/homepage/pia/

Hei Pi@ !

Vi arbeider med å lage en bedre oversikt over forumgruppene.

Det er neste prosjekt i DOL.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tilbakemelding !

Jeg er enig i at linkfagen er lite tydelig etter at man har klikket på linken, og skal se hva vi kan gjøre med det.

Vennlig hilsen

Jeg synes at det fremdeles er trangt her inne. Ca. 1/4 av min skjerm står tom.

Det er vanskelig å se hvem som er forfatter av innlegg når overskriften er litt lang.

Hvorfor ikke utnytte plassen bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...