Gjest zandy Skrevet 7. oktober 2000 Del Skrevet 7. oktober 2000 Nå er jeg hjemme på perm en tur!! Savnerdere alle fryktelig mye bare så dere vet det!! I dag sk7ulle jeg ta nye blodprøver borte på sykehuset, og da fikk jeg bedskjed om at jeg har fått ny diagnose.....nå er det da anorexia jeg har.... Den diagnosen har jeg fått uten å veie fryktelig lite! Så man må ikke se ut som en spiker for å ha anorexia... På en m,åte ble jeg litt glad når jeg hørte det....har lixåm oppnådd noe med å ikke spise på over tre uker....og mer tidligere....JEZZ!!!! Håper dere alle har det bra!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovylove Skrevet 7. oktober 2000 Del Skrevet 7. oktober 2000 Hva var det blodprøvene viste da ettersom du fikk den diagnosen? Og hvor mye har du gått ned? Det er jo bra da, at du ikke trengte å bli spiker for å bli tatt for alvor! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient Skrevet 7. oktober 2000 Del Skrevet 7. oktober 2000 KJære Zandy For noen oppleves det som en "lettelse" å få diagnosen. Kanskje det vil roe deg slik at du nå kan jobbe konstruktivt i forhold til det å få et bedre forhold til deg selv, mat kropp og andre. Jeg ønsker deg lykke til! Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen Jorunn Sundgot-Borgen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.