Cmoo Skrevet 19. juni 2002 Skrevet 19. juni 2002 Heisan Dersom dere hadde fått tilbud om å slutte i jobben deres, med 8 mnd lønn og uten jobbeplikt oppsigelsestiden, hva hadde dere valgt da? Jeg må si jeg er fristet av ett slikt tilbud...... 0 Siter
ppunkyB Skrevet 19. juni 2002 Skrevet 19. juni 2002 Jeg hadde slutta tvert !! Du må jo vurdere hvor lett du finner deg en annen jobb - vis ikke det er så vanskelig - go for it ! 0 Siter
Gjest jens Skrevet 19. juni 2002 Skrevet 19. juni 2002 Jeg hadde slutta tvert !! Du må jo vurdere hvor lett du finner deg en annen jobb - vis ikke det er så vanskelig - go for it ! Jeg hadde resolutt benyttet meg av et slikt formidabelt tilbud! 0 Siter
Lynx Skrevet 19. juni 2002 Skrevet 19. juni 2002 Jeg hadde vært kjempefristet, men likevel takket nei. Det er omtrent umulig å få en skikkelig jobb her hvor jeg bor, så jeg må nok pent klore meg fast der jeg er. 0 Siter
libra Skrevet 19. juni 2002 Skrevet 19. juni 2002 Jeg takka en gang i tida ja til et sluttoppgjør der jeg fikk 10 måneders full lønn etter oppsigelsestida. Har ikke angra et sekund :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.