Gå til innhold

Hei alle sammen.....!!


tippy

Anbefalte innlegg

Hei alle sf`ere som leser dette!

Ville bare si dere noe, som er utrolig viktig!!!!!

For å bli frisk, må man av hele sitt hjerte og hele sin sjel gå inn for det, og man må ikke ha noen negative tanker om det å bli frisk!!

Du må være positiv til det som ligger forran deg!!!

Jeg har insett at INGEN kunne hjelpe meg, netopp fordi det var en del av meg som ikke ville bli frisk... Men nå vil jeg!!!

Hele meg vil.... Det er ingenting av meg som vil holde på anorexien... Å spise er jævli, og jeg vet at jeg ikke er frisk på en, to, tre......

Men om jeg tar den tiden jeg trenger, så vet jeg med meg selv, at JEG KAN KLARE DET!!!!

Jeg går på medisiner, og de hjelper meg mot angst og deppresjon, og behandleren min er storartet.... Samtidig har jeg to fantastiske foreldre, Turid, to søstre, en bror, nevø , niese, en søster i himmelen, som jeg vet vil være med meg på veien mot friheten....

JEG SKAL KLARE DET!! JEG SKAL KLARE DET!!

Håper dere andre innser at det snart er på tide å bli kvitt denna dritten, veien blir tung, men vi er sterke, og når vi vil så KAN VI... Ellers hadde vi ikke hatt sf!!!!

Gla i dere alle!!!

Kos og klem fra Tippy!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei tippy!

Jeg syntes det er en kjempe bra innstilling du har. Stå på, du kan klare det!!! Jeg er et levende bevis på at det er mulig..

Riktig, alt er psykiskt og en kan bare bli frisk hvis man bestemmer seg for det selv. Ingen kan bestemme hva en annen skal tenke og syntes vet du..

Fint at så mange støtter deg. Jeg gjør det jeg også!!

Lykke til!

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tippy!

Jeg syntes det er en kjempe bra innstilling du har. Stå på, du kan klare det!!! Jeg er et levende bevis på at det er mulig..

Riktig, alt er psykiskt og en kan bare bli frisk hvis man bestemmer seg for det selv. Ingen kan bestemme hva en annen skal tenke og syntes vet du..

Fint at så mange støtter deg. Jeg gjør det jeg også!!

Lykke til!

Stor klem

Hei Freak!!

Takk for svar!!! Jeg kommer til å klare det.. Jeg har faktisk innsett at det er mange som bryr seg om meg, og er gla i meg.. Jeg er jo så gla i dem og, men allikevel har jeg såret dem, blåst i hva de følte... Har vært så redd for å være gla i noen, for at de skulle dra fra meg.... Har blåst i alle følelser... Bare hodet har styrt... Har prøvd før, men da har det ikke vært fordi jeg ville det, men for at andre skulle bli fornøyde..... Denne gangen gjør jeg det fordi jeg føler meg moden for det... Jeg har lidd nok, sitti lenge nok nede i gjørma... Jeg har vært svingdør pasient i psykiatrien altfor lenge... Sykehus leger, psykologer.... BARE DRITT...

Jeg har en behandler nå som er kjempeflink, han respekterer meg, det gjorde de ikke på bup...

Jeg skal begynne å leve igjen..

Masse koser fra tippy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

Hei Freak!!

Takk for svar!!! Jeg kommer til å klare det.. Jeg har faktisk innsett at det er mange som bryr seg om meg, og er gla i meg.. Jeg er jo så gla i dem og, men allikevel har jeg såret dem, blåst i hva de følte... Har vært så redd for å være gla i noen, for at de skulle dra fra meg.... Har blåst i alle følelser... Bare hodet har styrt... Har prøvd før, men da har det ikke vært fordi jeg ville det, men for at andre skulle bli fornøyde..... Denne gangen gjør jeg det fordi jeg føler meg moden for det... Jeg har lidd nok, sitti lenge nok nede i gjørma... Jeg har vært svingdør pasient i psykiatrien altfor lenge... Sykehus leger, psykologer.... BARE DRITT...

Jeg har en behandler nå som er kjempeflink, han respekterer meg, det gjorde de ikke på bup...

Jeg skal begynne å leve igjen..

Masse koser fra tippy

KJære Tippy

Flott innlegg. Du sier noe viktig når du bruker begrepet "moden nå". Det er tydelig at du nå tar taket og går i riktig retning. Det du nevner om at du har skuffet andre osv vet du selv hører med til sykdommen...ikke bruk energi på å dvele over det nå. Lykke til videre!

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen Jorunn Sundgot-Borgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...