Gå til innhold

Til legene på DOL - svar på spørsmål


Gjest Sykeline

Anbefalte innlegg

Gjest Sykeline

Hvor lang tid tar det før dere profesjonelle svarer på innlegg?

Og hvorfor svarer det på enkelte innlegg, mens andre innlegg forblir ubesvarte?

Jeg syntes det kunne vært informert om hvor raskt (sent) en kan forvente svar. Spørsmål f eks stillet under "Sykdommer" er ofte stilt fordi vedkommende er noe engstelig. Og da er det trist når det tar opp til en uke før (hvis) en får noe svar fra en av de profesjonelle.

Hva sier dere, proffene her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, lege

Dette er en gratis tjeneste og reklameinntektene er dessverre ikke tilstrekkelige til at alle kan få svar.

I ledeteksten over rubrikken der man fyller ut spørsmålet står det derfor:

"I forum besvarer vi utvalgte spørsmål i løpet av en til to dager."

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er imponert over hvor mange innlegg som besvares svært fort av svært kvalifiserte fagpersoner - helt gratis. Jeg synes det er mange som klager her inne - det høres ut som man har "rett til" å få svar! Og Christian Anker/fagpersonene virker svært tålmodige med sine brukere!!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...