Gå til innhold

Nye DOL


Gjest Gammel

Anbefalte innlegg

Mer tungvint å registrere nick.

Mindre privatliv. Må oppgi mailadresse og blir spamet med uønskede nyhetsbrev,

Alt for små frames, man må scrolle både for å lese og skrive innlegg.

Småprat er stengt om natten.

PM er borte.

Psyk småprat er borte.

Layouten var bedre, men nå er den fæl.

Folk stiller de samme spørsmålene om og om igjen uten å få svar.

Brukernes ønsker tas ikke hensyn til.

På gamle dol var det færre leger, men de som var hadde mer tid til å høre på brukerne. Det hendte til og med at de stakk innom småprat for å hilse på.

Men det var i de gode gamle dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, lege

"Mer tungvint å registrere nick."

Det er jeg enig i og vi arbeider med å lage en enklere løsning. En av årsakene til registreringsprosedyren er at den gir oss noe bedre muligheter til å utestenge de som misbruker tjenesten.

"Mindre privatliv. Må oppgi mailadresse og blir spamet med uønskede nyhetsbrev."

Årsaken til de uønskete nyhetsbrevene var en teknisk svikt. Man kan reservere seg mot uønskete nyhetsbrev på registreringssiden.

http://www.doktoronline.no/mp/login?return=/mp/uprofile

"Alt for små frames, man må scrolle både for å lese og skrive innlegg."

Størrelsen på rammene i tjenesten er uendret. Vi arbeider imidlertid for å fjerne den venstre framen slik at det blir bedre plass til å lese og skrive innlegg.

"Småprat er stengt om natten.

PM er borte. Psyk småprat er borte."

Det skyldes misbruk av tjenesten.

"Layouten var bedre, men nå er den fæl."

Det er jeg ikke enig, men hver enkelt må få ha sin mening.

"Folk stiller de samme spørsmålene om og om igjen uten å få svar."

Vi besvarer flere spørsmål enn noen gang tidligere. I øyeblikket besvarer vi cirka 30.000 spørsmål årlig.

"Brukernes ønsker tas ikke hensyn til."

Det er jeg ikke enig, men det er naturligvis ikke mulig å etterkomme alle ønsker.

"På gamle dol var det færre leger, men de som var hadde mer tid til å høre på brukerne. Det hendte til og med at de stakk innom småprat for å hilse på."

Jeg skulle ønske at jeg hadde mer tid til å delta f.eks. i Småprat og håper at det lar seg gjøre etterhvert.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helt enig frosken

Det som derimot er akkurat som før er at enkelte brukere klager alt det de klarer...

Må bare si til frosken at det var glimrende sagt! Er heeeeeelt enig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som derimot er akkurat som før er at enkelte brukere klager alt det de klarer...

Hvis ingen klagde ville Sovjet-unionen og jernteppet fortsatt eksistert også...det må være lov å si fra hvis en ikke er fornøyd. Og den som er fornøyd kan vel bare holde fred, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ingen klagde ville Sovjet-unionen og jernteppet fortsatt eksistert også...det må være lov å si fra hvis en ikke er fornøyd. Og den som er fornøyd kan vel bare holde fred, ikke sant?

Men man kan skrike seg hes også.....:-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja er det ikke helt forferdelig altså? (Milde måne)

Jeg har ikke sett maken til klaging og syting. Kanskje du burde finne på noe annet å gjøre ettersom det er så innmari fælt å være her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...