Gå til innhold

Anker - fargene


Prippen

Anbefalte innlegg

Jeg var i en bilulykke og fikk en alvorlig skade, etter det har jeg kroniske smerter, spesielt i hodet.

Dette er et sted hvor man får råd om blant annet hodepine. Jeg synes det er _logisk_ at man bruker farger som ikke provoserer eller sliter ut brukerne her! Common sense.

Ikke spørr oss om reaksjoner hvis du ikke er interessert i å forandre dem i det hele tatt! Det provoserer meg Christian.

De nye fargene suger, får skikkelig vondt i hodet av å se på dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fornøyd

Herregud som dere syter å klager, først var det reklamen nå er det fargene. Blir dere ALDRI fornøyde? Hva blir det beste? Jeg er iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva får noen til å sette seg ned og skrive slike innlegg til folk de ikke kjenner fra nettet engang? Det lurer jeg på.

Sorry Prippen, jeg blir bare nødt til å slenge litt med leppa når jeg ser sutring av det kaliberet der. Skal prøve å la være nesten gang...siden du ikke "kjenner meg". *ler litt* ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vil jeg bare få si at jeg ikke skjønner hva som gjør Doktoronline bedre ved å forandre noen farger. Og når folk klager så blir de møtt med en vennlig, men avvisende holdning. Kan nesten lure litt på om det er kjedelig i administrasjonen siden det er viktigere å gjøre kosmetiske inngrep enn å rydde opp i knappestyret som er blitt foreslått for en evighet siden.

Jeg ser du får en del pepper nedover her, Prippen, og synes dette er urettferdig. Og som vanlig, når de er uenig, så kommer spydighetene. Håper du hever deg over denslags.

Du har min ubetingede støtte.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Anker, lege

Først vil jeg bare få si at jeg ikke skjønner hva som gjør Doktoronline bedre ved å forandre noen farger. Og når folk klager så blir de møtt med en vennlig, men avvisende holdning. Kan nesten lure litt på om det er kjedelig i administrasjonen siden det er viktigere å gjøre kosmetiske inngrep enn å rydde opp i knappestyret som er blitt foreslått for en evighet siden.

Jeg ser du får en del pepper nedover her, Prippen, og synes dette er urettferdig. Og som vanlig, når de er uenig, så kommer spydighetene. Håper du hever deg over denslags.

Du har min ubetingede støtte.

Mvh

Det er fint om du frisker opp min hukommelse vedrørende "knappestyret", Flisgubben.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fint om du frisker opp min hukommelse vedrørende "knappestyret", Flisgubben.

Vennlig hilsen

Betyr det at du endelig kommer til å gjøre noe med det?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Christian Anker, lege

Betyr det at du endelig kommer til å gjøre noe med det?

Mvh

Flisgubben !

Jeg må innrømme at jeg ikke husker hva du mener med "knappestyret". Kan du gi meg en kort orientering?

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flisgubben !

Jeg må innrømme at jeg ikke husker hva du mener med "knappestyret". Kan du gi meg en kort orientering?

Vennlig hilsen

Javisst! Når du trykker på «nye innlegg i valgte forum» kommer det opp ei lang remse med valg som strekker seg så langt at en må scrolle for å komme til knappen «list innlegg».

Det var ønskelig å få disse plassert mer side by side slik at en ikke behøver å scrolle. Skjønner du hva jeg mener?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Anker, lege

Javisst! Når du trykker på «nye innlegg i valgte forum» kommer det opp ei lang remse med valg som strekker seg så langt at en må scrolle for å komme til knappen «list innlegg».

Det var ønskelig å få disse plassert mer side by side slik at en ikke behøver å scrolle. Skjønner du hva jeg mener?

Mvh

Jeg forstår.

Årsaken til det problemet er at listen genereres av et databaseoppkall. Jeg er usikker på om det er mulig å få den fordelt på to spalter, men skal spørre vår programmerer.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår.

Årsaken til det problemet er at listen genereres av et databaseoppkall. Jeg er usikker på om det er mulig å få den fordelt på to spalter, men skal spørre vår programmerer.

Vennlig hilsen

Takk. =^)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt imponert over den siste setningen din. Det vitner om modenhet. Not. Men hvis det er en den linjen du vil kjøre så... Tror ikke vi har snakket sammen før nei, - jeg ville nok ha husket det. Gidder ikke komme med motangrep. (vi kan jo få vondt i hodet)

Jeg har da også vondt i hodet rett som det er, regner meg ikke som 'svak' av den grunn. Hvis det er så ille som du sier, tror jeg faktisk du trenger mer hjelp enn DOL kan tilby deg.

Muligheten er stor for at Prippen ER et veldig sykt menneske, og kanskje FÅR annen hjelp enn det DOL kan tilby? Har det slått deg?

Muligheten er MEGET stor for at det er VELDIG syke mennesker her - og at dette er et "fristed" som gjør at de kan ha et slags sosial-liv. Det er vel vi andre friske, som lett kan bare velge det hele vekk. Jeg syns fargene er fine, og har nettopp skrevet det lenger opp her, men om flere her inne får vondt i hodet av det, så syns jeg ledelsen skal vurdere å dempe dem litt. Hvor viktig kan det være for oss som ikke blir plaget????

Tror ikke hverken Crayon eller Prippen hadde giddet å nevne dette engang om det ikke var en plage.,- herregud, en FINNER da ikke på noe sånt, - det er da mye annet, kulere en kunne jugd om enn akkurat det!

ha en fortsatt fin lørdagskveld, - uten hodepine!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit at det er det oppriktige ønsket!

Har merket endel til at det ikke er lett å gjøre alle til lags.

Men, veit du hva?

Jeg tar faktisk hensyn til kundene mine. De er de som betaler.

Ikke dermed sagt at du ikke gjøre det samme - for det gjør du i stor grad. Men tydeligvis ikke nok, kan det virke som ;-))

Om fargene er så sterke at folk for vondt i hodet av dem, er det bare å stille på kontrastene på egen skjerm.

Når det gjelder å imøtekomme kunden angående utsiden på en web-side er det temmelig vanskelig å behage flere tusen mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prippen, skjerp deg! Synes du syter og jamrer deg fælt for tiden. Blir nesten litt flau på dine vegne.

Synes de nye fargene er helt ok jeg. Den gamle begynte å bli litt kjedelig. Det er vanskelig å gjøre alle til lags!

Husk ellers at dette er en gratis tjeneste - dessuten er det ingen som tvinger deg til å være her.

Hvis du får så vondt i hodet er det kanskje noe annet som feiler deg??

Ikke vær så forbaska negativ. Det er lørdag!

Synes din oppførsel her er mindre hyggelig. Prippen har tross alt utvist vanlig høflighet i sine anmodninger om et skifte av farger her, og det må være lov til å foreslå det man selv mener at vil være forbedringer!

Videre bør en medisinsk tjeneste i langt større grad enn andre ta hensyn til brukere som får hodepine av sterke farger. Hvor vanlig er knallrøde farger på sykehus og legekontorer ? Har du noensinne tenkt på at dette har kanskje sin årsak ?

Håper du i fremtiden vil være litt mer forsiktig med å henge ut noe for å "syte og jamre seg" i en sånn sammenheng. Hvis du oppfører deg på en mer hyggelig måte overfor dine med-DOL'ere vil man også kunne få et mer positivt inntrykk av deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tja... i mitt tidligere liv som

oksepasser, fikk jeg beskjed om å ikke bruke rød uniform fordi det virket provoserende på oksene, og de kunne angripe..

Oksesjefen sa ingenting om *varme og omtanke* :-))

Håper ikke neste generasjons dolister blir preget slik at det blir ekstremt hissige dah..

Blå farge hadde vært mye finere.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...