Gjest boxer Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Hjelp!! Har akkuratt avslutten en kur på Voltaren tabletter og Orudis 2.5% gel. Smertene ble borte mot slutten av kuren men nå 5 dager etter endt kur er de like kraftige. Vondt på oversiden av hånd/håndledd og oppover underarmen spesielt når jeg gjør ting med undertak. ( tilogmed å bære middagstallerken er svin vondt). Legen jeg var hos trodde det kanskje var seneskjede betennelse. Det gjør også vondt når jeg knytter neven ( gjør da vondt i siden av fingerknokene) spesielt når jeg åpner neven etter den har vært knyttet en stund. Ringte alt av leger i bygda i dag og de greier ikke skaffe meg time før om en uke. HVA GJØR JEG??????? jeg er trenings narkoman og har ligget på 4-5 timer de siste tre ukene ( trening som ikke belaster hånden) mot normalt 12-18 timer trening jeg får blant annet ikke bokset og det er idetten jeg driver med så det kunne vært ønskelig og fått hjelp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jvb Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 sport kan ødelægge væv. giv vævet en pause på nogle måneder - ½ rå. mvh jvbruun, læge 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.