cornflakegirl Skrevet 8. oktober 2000 Skrevet 8. oktober 2000 Hei alle sammen. Jeg har nå innsett etter 5 år at jeg trenger hjelp...føler kroppen min er helt ødelagt. Lever for å spise-spy-gråte-sulte..og det er egentlig ikke noe liv. Jeg lurer på om noen av dere vet om leger i oslo, har ikke så lyst til å prøve og feile nemlig...Så hvis noen har et navn eller tlf.nr å anbefale blir jeg evig takknemlig! På forhånd tusen takk. Takk til alle dere som har skrevet innlegg her, gir litt styrke å se at man ikke er alene.. 0 Siter
Laila Sundgot Schneider, Lege Skrevet 9. oktober 2000 Skrevet 9. oktober 2000 Kjære cornflakegirl! Du har kommet dit at du opplever at du trenger hjelp. I første omgang kan det nok være fint å kontakte helsesenteret i bydelen din. Du kan da be om at du får time hos en lege som har erfaring med spiseforstyrrelser eller om helsesenteret har andre leger i bydelen/andre bydeler som de kan anbefale for deg. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen Laila Sundgot Schneider, lege 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.