Gå til innhold

En fantastisk start på dagen...........

Anbefalte innlegg

Skrevet

....å bli vekket av en telefon fra AF, som kan fortelle at vi har blitt foreldre til ei nydelig Colombiajente på snart to år:-)))

nå bruser det i blodet selv om ikke sjampisen er sprettet ennå:-))

hilsen fra en lykkelig tobarnsmor

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Anka

6

• AAA

1

• tussa

1

• sibadulla

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Gratulerer så masse !!! Endelig ble det deres tur :o) Nyt denne fantastiske dagen til fulle. Håper dere får reise fort-fort for å møte veslejenta!! Har dere fått bilde ennå??? Tenker hun er verdens vakreste !!

Stor klem fra

Skrevet

Så hyggelig! Gratulerer så mye med gulljenta :-)) Håper dere får reise snart!

gratulasjonsklem,

Skrevet

Gratulerer så masse !!! Endelig ble det deres tur :o) Nyt denne fantastiske dagen til fulle. Håper dere får reise fort-fort for å møte veslejenta!! Har dere fått bilde ennå??? Tenker hun er verdens vakreste !!

Stor klem fra

Ja, vi har faktisk fått tre bilder, og ja, hun er bare skjønn;-)))

Nå håper vi bare at vi kan reise raskt....

Skrevet

Så flott! :-)

Gratulerer med veslejenta da.

Hilsen fra

Skrevet

Det var skikkelig moro å høre.

Lykke til og god tur. Jeg følger med selv om jeg sjelden skriver innpå her sjønner du!

Ha en fortsatt god dag!!

Hilsen

Lengsel1365380312
Skrevet

Gratulerer med det nye familiemedlemmet! Kan tenke meg hun er helt skjønn!

Lykke til videre - i all planlegging av reise, innkjøp etc!

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta! Ja dette er en lykkens dag. God reise og lykke til!

Skrevet

Kjære, kjære Anka!

Endelig - er så GLAD på dine vegne. Gratulerer med en nydelig, liten prinsesse og lillesøster.

Mange klemmer fra

Skrevet

Gratulerer så mye med go`jenta!!!

Håper dere får reise og hente fort, fort..

Lykke til

Gjest Melis
Skrevet

Å! Gratulerer!!! Så koselig! Håper dere får reise raskt og at det blir et fint opphold i Colombia!

Skrevet

Hei Anka:-)'

Grattis, endelig var det din tur...

Lykke til med pakking osv...

Hilsen

Gjest Mattias
Skrevet

Gratulerer så mye med datteren!!!

Måtte tiden fram til avreise gå med lynets hastighet.

Dette må jo bare være verdens hyggeligste sak å bli vekket av!!!

Klem fra

Gjest Colom
Skrevet

Gratulerer!!! Det må være den beste nyheten man kan få en grå sommermorgen (ihvertfall i Oslo).

Kan jeg spørre om hvilke aldersgruppe dere var godkjent for og hvor gamle dere er?

Lykke til!!!

Skrevet

Gratulerer med lille gulljenta! Dere svever vel rundt nå :-) Er det ikke fantastisk?

Det er ikke så ofte jeg er innom DOL lenger så det var utrolig gøy å lese at du har fått ei lita jente akkurat i dag, Anka. Det ble lenge å vente for dere også, vet dere når dere skal reise?

Min mailadresse virker ikke lenger, men jeg vil veldig gjerne se bilde :-) Min mailadresse er nå [email protected]

Mange gratulasjonsklemmer fra

Gjest Piamisa og Zeta
Skrevet

Gratulerer med lille gulljenta! Dere svever vel rundt nå :-) Er det ikke fantastisk?

Det er ikke så ofte jeg er innom DOL lenger så det var utrolig gøy å lese at du har fått ei lita jente akkurat i dag, Anka. Det ble lenge å vente for dere også, vet dere når dere skal reise?

Min mailadresse virker ikke lenger, men jeg vil veldig gjerne se bilde :-) Min mailadresse er nå [email protected]

Mange gratulasjonsklemmer fra

Gratulerer så mye med datteren :-)))

Med vennlig hilsen

Skrevet

Gratulerer med at ventetiden endelig er over, Anka :-)

God tur til Colombia for å hente lillesøster!

Beste hilsen fra

Gjest petra
Skrevet

Hurra! Heldige dere. Nå blir vel ferien fantastisk til tross for været.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...