Gå til innhold

En fantastisk start på dagen...........


Anka

Anbefalte innlegg

....å bli vekket av en telefon fra AF, som kan fortelle at vi har blitt foreldre til ei nydelig Colombiajente på snart to år:-)))

nå bruser det i blodet selv om ikke sjampisen er sprettet ennå:-))

hilsen fra en lykkelig tobarnsmor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Anka

    6

  • Calileo

    1

  • cilas

    1

  • Lengsel1365380312

    1

Gratulerer så masse !!! Endelig ble det deres tur :o) Nyt denne fantastiske dagen til fulle. Håper dere får reise fort-fort for å møte veslejenta!! Har dere fått bilde ennå??? Tenker hun er verdens vakreste !!

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse !!! Endelig ble det deres tur :o) Nyt denne fantastiske dagen til fulle. Håper dere får reise fort-fort for å møte veslejenta!! Har dere fått bilde ennå??? Tenker hun er verdens vakreste !!

Stor klem fra

Ja, vi har faktisk fått tre bilder, og ja, hun er bare skjønn;-)))

Nå håper vi bare at vi kan reise raskt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var skikkelig moro å høre.

Lykke til og god tur. Jeg følger med selv om jeg sjelden skriver innpå her sjønner du!

Ha en fortsatt god dag!!

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lengsel1365380312

Gratulerer med det nye familiemedlemmet! Kan tenke meg hun er helt skjønn!

Lykke til videre - i all planlegging av reise, innkjøp etc!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære, kjære Anka!

Endelig - er så GLAD på dine vegne. Gratulerer med en nydelig, liten prinsesse og lillesøster.

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mattias

Gratulerer så mye med datteren!!!

Måtte tiden fram til avreise gå med lynets hastighet.

Dette må jo bare være verdens hyggeligste sak å bli vekket av!!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Colom

Gratulerer!!! Det må være den beste nyheten man kan få en grå sommermorgen (ihvertfall i Oslo).

Kan jeg spørre om hvilke aldersgruppe dere var godkjent for og hvor gamle dere er?

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med lille gulljenta! Dere svever vel rundt nå :-) Er det ikke fantastisk?

Det er ikke så ofte jeg er innom DOL lenger så det var utrolig gøy å lese at du har fått ei lita jente akkurat i dag, Anka. Det ble lenge å vente for dere også, vet dere når dere skal reise?

Min mailadresse virker ikke lenger, men jeg vil veldig gjerne se bilde :-) Min mailadresse er nå [email protected]

Mange gratulasjonsklemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Piamisa og Zeta

Gratulerer med lille gulljenta! Dere svever vel rundt nå :-) Er det ikke fantastisk?

Det er ikke så ofte jeg er innom DOL lenger så det var utrolig gøy å lese at du har fått ei lita jente akkurat i dag, Anka. Det ble lenge å vente for dere også, vet dere når dere skal reise?

Min mailadresse virker ikke lenger, men jeg vil veldig gjerne se bilde :-) Min mailadresse er nå [email protected]

Mange gratulasjonsklemmer fra

Gratulerer så mye med datteren :-)))

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med at ventetiden endelig er over, Anka :-)

God tur til Colombia for å hente lillesøster!

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...