Gå til innhold

En fantastisk start på dagen...........


Anka

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Anka

    6

  • Calileo

    1

  • cilas

    1

  • Lengsel1365380312

    1

Annonse

brilleslangen

Henger meg på gratulasjonene og lykkeønskningene du har fått fra de andre. En bedre start på dagen kanman vel ike få?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med lille gulljenta! Dere svever vel rundt nå :-) Er det ikke fantastisk?

Det er ikke så ofte jeg er innom DOL lenger så det var utrolig gøy å lese at du har fått ei lita jente akkurat i dag, Anka. Det ble lenge å vente for dere også, vet dere når dere skal reise?

Min mailadresse virker ikke lenger, men jeg vil veldig gjerne se bilde :-) Min mailadresse er nå [email protected]

Mange gratulasjonsklemmer fra

Jeg sendte selvfølgelig på den gamle adressen, men nå er bildet kommet på hotmailen også. mailer igjen når vi vet noe mer!

ha en god kveld, det skal vi:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!! Det må være den beste nyheten man kan få en grå sommermorgen (ihvertfall i Oslo).

Kan jeg spørre om hvilke aldersgruppe dere var godkjent for og hvor gamle dere er?

Lykke til!!!

vi har en gutt fra før, så vi ble godkjente i Colombia for et barn født etter jan 2000. Vi er begge 38 år.

hva man blir godkjente for i Colombia og alderen på barnet stemmer ikke alltid så veldig godt,så vi valgte å ikke forholde oss så mye til hva vi ble godkjente for der, mne det virker som de tar hensyn til to års regelen når man har barn fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var skikkelig moro å høre.

Lykke til og god tur. Jeg følger med selv om jeg sjelden skriver innpå her sjønner du!

Ha en fortsatt god dag!!

Hilsen

Takk for gratulasjoner, hyggelig å se at du stikker innom av og til.....du klarer ikke å holde deg helt unna en heftig debatt når sjansen først byr seg skjønner jeg;-)

Ønsker deg og dine en god sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis :o)

Håer at ikke ventetiden til dere får reise ned til Colombia vil bli og ikke minst føles alt for laaaaaang :-)

Hilsen en litt misunnerlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Gratulerer så mye. Kjenner igjen følelsen fra vi fikk telfon ifjor.

Vi gleder oss til det blir vår tur til å reise for å hente nr.2, selv om det blir en stund til.

(Venter på svar fra BUFA)

God reise.

Hilsen rijo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøre Anka,

GRATULERER så masse med vesle-jenta. Vet hvordan du har det nå!! Blodet bruser og livet er herlig!

Måtte sjarmøretappen fram til hentinga gå fort! Dere reiser vel om kort tid?!

Lykke til med de siste forberedelsene og God Tur til Colombia!

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...