Gjest snusiie Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 noen som vet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rigmor1365380356 Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Antakelig høyere enn godt er. I en GI-liste jeg har funnet på websiten www.mendosa.com (anbefalt av dr. Fedon Lindberg), står det: Oat Bread Coarse oat kernel bread, 80% intact oat kernels and 20% white wheat flour (Sweden): GI 65 Oat bran bread 45% oat bran and 50% wheat flour (Sweden): GI 50. Prøv Ryvita, som er helt uten hvete! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lille_trille Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Antakelig høyere enn godt er. I en GI-liste jeg har funnet på websiten www.mendosa.com (anbefalt av dr. Fedon Lindberg), står det: Oat Bread Coarse oat kernel bread, 80% intact oat kernels and 20% white wheat flour (Sweden): GI 65 Oat bran bread 45% oat bran and 50% wheat flour (Sweden): GI 50. Prøv Ryvita, som er helt uten hvete! tusen takk for svar! men hvilken type ryvita, er d ikke flere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rigmor1365380356 Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 tusen takk for svar! men hvilken type ryvita, er d ikke flere? Ryvita med sesamfrø smaker godt, sesamfrø bidrar til å senke GI enda mer. Det er også fiber og protein i frøene. Dr. Lindberg anbefaler Wasa Vital Pluss, dem har jeg ikke prøvd ennå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amethyst Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Da jeg gikk gravid fikk jeg diagnosen svangerskapsdiabetes, og måtte gå på diett for å holde blodsukkeret nede. Da fikk jeg beskjed om fra en ernæringsfysiolog at havreknekkebrød var bra nettopp fordi det ga en så sakte og stabil blodsukkerøkning. Er ikke det noe av det samme som er poenget med såkalt 'lav GI-mat? Rug var bedre, men man blir tross alt lei av å spise det samme hele tiden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.