Gjest Body for life Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Vel, så har jeg bestemt meg. Jeg skal begynne å trene. Ikke bare når jeg gidder (som lett kan bli et par ganger i måneden), men regelmessig hver mandag, onsdag og fredag. Disse dagene skal jeg trene styrke. I tillegg skal jeg sykle/jogge tirsdag, torsdag og søndag. Jeg har et opplegg som jeg skal følge, og det legger opp til 20 minutters intervalltrening på sykkel tre morgener i uken, samt 45 minutter styrke tre ganger i uken. Men om jeg, i startfasens iver, har lyst til å yte mer? Hva gjør jeg da? Kan jeg jogge en tur etter styrketreningen? Eller er det bedre å gjøre det før? Bør ikke intervalltreningen om morgenen vare mer enn i 20 minutter? Skal jeg være så sliten når tiden er omme at det er utelukket å fortsette? Er det smart å ta noen raske spaserturer i uken tillegg? Noen råd til en som skal erverve noen muskler, kvitte seg med litt fett, og ellers bare komme i bedre form...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Du skisserer et opplegg som skal ta deg fra null innsats til trening seks dager i uka over natta - NEI, du skal IKKE trene noe mer enn det! Jeg ønsker deg lykke til med det nye livet - mitt begynner om et par måneder (skal føde om et par uker). Husk å gi deg sjøl tid før du etterlyser resultater, og bruk trivselsfaktor, overskudd og klesstørrelser som mål heller enn kroppsvekt. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.