Gjest Victoria_Therese Skrevet 12. oktober 2000 Del Skrevet 12. oktober 2000 For en uke siden økte jeg cipramil dosen min til 60 mg. Jeg fikk også utskrevet sovemedisiner, tar 30 mg tolvon en time før jeg legger meg, og en imovane når jeg har lagt meg. Men neste dag er jeg veldig sløv og slapp, orker ikke gjøre noe. Vet at man kan bli litt sløv av tolvonen dagen etterpå. Men nå har det gått en uke. Er dette normalt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nils Havard Dahl, psykiater Skrevet 12. oktober 2000 Del Skrevet 12. oktober 2000 Dette er normalt. Men du burde snart merke en gradvis bedring. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.