Gå til innhold

Gifter meg om 9 dager,jeg er fly forbanna(langt)


potten

Anbefalte innlegg

Nå skal jeg ta dette fort slik at du forstår begynnelsen.

Slik er situasjonen: samboende med 1 barn lever på en intekt,men har mer utgifter enn intekt.Ønsket seg bryllup,ventet på noen låvte penger,som viste seg i sisste liten å ikke gå i boks.Reddselen for å bare kunne vie seg og gå til fotografen, gjorde at vi trikkset og mikset med det som lot seg gjøre,har nå endelig råd.skal ha en liten sammenkomst,dette ble bestemt i siste liten og det er MYE som skal gjøres.

Jeg har gjort følgende:kjøpt sko og klær til vår sønn,skaffet brudekjole,slør osv.osv.

vert hoss presten ,fyllt ut parirer.levert papirer.ordnet bukett,holder på med lokal.¨pass,osv.osv.osv(listen er LANG!!!)

han har gjort følgende:....... IKKE EN DRITT!!!!!!!!!!!!!

vi holder på å selge og kjøpe bolig midt oppi alt dette styret også,så her trenger man en hjelpende hånd.og ikke at en skal gjøre alt mens den andre bare"kuler àn på sofan foran kampen"

han har ikke fåt sine klær i boks,jeg ber han om 1 enkel ting."kom rett hjem fra jobb idag og legg daniel er du snill,fordi jeg har prøvetime hoss frisøren"

Komm han? Ja 15min. før jeg hadde time,det tar 10 min å gå!!!

ÅÅHHHH jeg er så forbanna.

Hans unskyldning var en trøtt og typisk"jeg glemte det" "sorry dah"

det er ikke annet jeg hører om dagene enn sorry.......

han hjelper ikke til.jeg trodde at når man giftet seg så var man to.!!

det er masse annet også,men det tar for lang tid.

jeg har prøvd å snakke med han rolig.Funket ikke.jeg snakket med han strengt.Funket ikke

jeg snakket med han gråtende.Funket ikke. jeg snakket med han på en truende måt(avlyse ol.) funket lit,.,,, men dette er bare nå når det gjelde bryllupet,, ellers også når vi krangler så føler jeg at jeg snakket til veggen,jeg er helt seriøs og oppriktig men føler at han tar alt som en liten baggatell og sier alt han må for å bli over med diskudsjonen der og da,men så er det det samme dritet om igjen neste dag!!!!

jeg har lavt stoffskifte,plaget av deprasjon(har hatt det siden jeg var 12år)og nettopp får vite at jeg har sosialangst.

Kan jeg ikke få lit hjelp med bryllupet da?? eller huset eller barna?? er man ikke 2 om slike ting.

Det er 9 dager igjen og jeg er sliten og trøtt.har hodepine daglig og er utrolig irritabel...

Hva gjør jeg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sier at det er ikke bare i forbindelse med bryllipet at det er umulig å prate med han men alltid.

Dette er vel noe du har valgt å leve med,siden det blir vielse om 9 dager.....

Men du har helt rett,dere er 2 som vil vie deres liv til hverandre,og da burde han kunne være med på å arrangere litt.

Ærlig talt så synes jeg at du kanskje skal gjennomføre trusselen din,hvis han ikke skjønner dette.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si at du ønsker å avlyse bryllupet, og se hvordan han reagerer.

Tror nok du må forvente å ha det på samme måte resten av livet din samme den mannen. Ditt valg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nils Havard Dahl, psykiater

Jeg har ikke noe annet svar på hva du gjør enn følgende:

Bruk de 8 kommende dagene på å tenke deg om.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier at det er ikke bare i forbindelse med bryllipet at det er umulig å prate med han men alltid.

Dette er vel noe du har valgt å leve med,siden det blir vielse om 9 dager.....

Men du har helt rett,dere er 2 som vil vie deres liv til hverandre,og da burde han kunne være med på å arrangere litt.

Ærlig talt så synes jeg at du kanskje skal gjennomføre trusselen din,hvis han ikke skjønner dette.

Vennlig hilsen

Kort og greit - ENIG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Veldig trist om dagen deres skal bli ødelagt pga masse stress i dagene før.

Jeg giftet meg i sommer, vi var to om forberedelsene, men med barn og jobb og husarbeid, var det noen veldig hektiske dager før. Jeg falt litt sammen når dagen endelig kom.

Tenk deg nøye om. Ikke gjennomfør bryllupet om ni dager bare fordi det allerede er bestemt.

Du kan utsette bryllupet! Det er ingen skam. Det viktigste er jo at dere får en fin dag, og slik som opptaktene er nå, virker det ikke som det ligger helt til rette for det. Dersom du gjør alvor av trusselen om å avlyse, viser du at du er bestemt.

Si at dere må være sammen om dette, ellers er det ingen vits!

Utsett bryllupet til ting har roet seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke noe annet svar på hva du gjør enn følgende:

Bruk de 8 kommende dagene på å tenke deg om.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Veldig enig med Nils H. Dahl !

Ikke gift deg når du føler det slik! Utsett bryllupet i første omgang, (det har skjedd før)! Og tenk deg nøye om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...