Gå til innhold

Vil ha Norge som islamsk stat


Solsikke

Anbefalte innlegg

Bløff. Alle samfunn hvor muslimer har avgjørende innflytelse, er et helvete av fattigdom, terror og undertrykkelse.

Kanskje fattige og undertrykte mennesker finner håp i islam?

===

Men det som er så "morsomt" her er at "du" og "dem" er like fundamentalistiske og intolerante.

Du vil fjerne islam, de (fundamentalistene i islam) vil fjerne kristendommen. Prinsippet er det samme!

Vi andre vil la folk tro det de vil.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    23

  • Taj Mahal

    17

  • Prozak

    12

  • Solsikke

    10

Mest aktive i denne tråden

Hei,

Sjansen for at Norge skal bli en "muslimsk stat" er så på viddene, at det knapt er verdt å diskutere. Det er 1,3% muslimer i Norge (og da er ALLE talt med, inklusive frimenigheter), og det inkluderer ikke praktiserende muslimer.

Å tro at disse skal "ta over Norge" er som å tro på Julenissen...

Med vennlig hilsen

Hei,

Det er mindre enn 1,3% sjanse for at julenissen skal vinne i LOTTO!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Hehe, da skjønner du sikkert hvorfor mange muslimer ikke liker misjonærer i sitt muslimske land. De vil kristligjøre dem skjønner du :-)

Og de bruker forskjellige middler også '-'

Jeg er nok ganske skummel i dine øyner jeg også da Solsikke, for jeg kunne godt tenke meg at Norge ble et Islamsk land :-D

Drømmer om en kjempe moské i min lille by. mmm det hadde vært no det ;o)

du burde være fornøyd at du er her i norge.

selv kunne jeg aldri ha tenkt meg Norge som en islamsk stat.Det har vi nok av her i landet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fattige og undertrykte mennesker finner håp i islam?

===

Men det som er så "morsomt" her er at "du" og "dem" er like fundamentalistiske og intolerante.

Du vil fjerne islam, de (fundamentalistene i islam) vil fjerne kristendommen. Prinsippet er det samme!

Vi andre vil la folk tro det de vil.

Med vennlig hilsen

"Vi andre vil la folk tro det de vil."

Ja, det vil vi. Men det vil ikke disse "utskuddsgruppene".

Blir du aldri betenkt over hvilken makt de har og hvordan de bruker den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer ikke bort fra at en slik økning i løpet av få ti-år vil føre til at vi har et muslimsk flertall i Norge. Og det er flere enn meg som vil ty til nødvendige midler for å hindre det.

Det eneste "nødvendige middelet" du bør ty til er en lærebok i matematikk!

Etterpå kan du avansere til Menneskerettighetene --> religionsfrihet.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er den så gammel? Den kom opp da jeg gikk på nyheter og innenriks på dagens vg. Jeg har ikke lett etter denne saken og har heller ikke sett den før.

Det har ingenting å si om artikkelen er fra april eller august. Målet er det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vi andre vil la folk tro det de vil."

Ja, det vil vi. Men det vil ikke disse "utskuddsgruppene".

Blir du aldri betenkt over hvilken makt de har og hvordan de bruker den?

Jeg er mer bekymret for noen av skribentene i denne tråden, fordi de er like fundamentalistiske, og det er flere av dem enn "gærningene i avisen".

Religionsfrihet er en menneskerett. Hvis vi går MRene, så er vi jo ikke det plukk bedre enn de vi fordømmer!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor går denne "forvokste" frykten din alltid ut over "de andre" - særlig typisk dem med mørk hud?

Du har vel også en "plikt" til å tenke deg om, og innse at sjansen for "islamsk styre i Norge" er totalt på viddene, når det knapt finnes muslimer i landet.

Istedet er du med på å spre fordommer mot mennesker, som misliker alle muslimer fordi de tror de skal "ta over" landet.

Med vennlig hilsen

Hei,

Det er flere muslimer som har som mål at islam skal bli verdenreligion, enn det er muslimske LOTTO-vinnere!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Bløff. Alle samfunn hvor muslimer har avgjørende innflytelse, er et helvete av fattigdom, terror og undertrykkelse.

En taxisjåfør fra Jordan beklagde seg forleden over sin bror som hadde slutta å jobbe og blitt praktiserende muslim. Nå gjør broren ikke et arbeidsslag og forsøker å bestemme hva andre i familien skal gjøre og ikke gjøre. Han truer kvinnene og gjør livet surt for hele familien. Han prøver å innføre ulike restriksjoner på kvinnenes adferd og prøver å få sin bror til å gå i moskeen fem ganger om daen i stedet for å forsørge familien. Underlig å høre på, og sikkert deprimerende for familien. Islam er ikke menneskevennlig eller framskrittsvennlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk sant, det du sier der! De _blir_ rike hvis de blir kristne - men på alt annet enn penger, kanskje... Har hørt vitnesbyrd og møtt mange mennesker som kan fortelle om en total forvandling i sitt indre(=rikdom)!

Dog, de misjonærene jeg kjenner (og det er ikke få), gjør nettopp et poeng utav det å ikke kjøpe mennesker til troen, med sin vestlige livsstil.

Og jeg kan forsikre deg om at de indiske kirkene som er "født" i den organisasjonen jeg arbeidet overhodet ikke fremstår som rike. Deres vekst kan derfor ikke sies å komme av at mennesker lar seg døpe for å bli rike - på penger!

Selvsagt finnes det endel useriøse organisasjoner som "kjøper" mennesker, hvilket jeg tar fulstendig avstand fra, slik at det er sagt!

Men nå var det vel ikke akkurat dette tråden handlet om, ville bare poengtere forskjellen mellom å diktere og å fortelle andre om ens egen tro. Hvilket jeg har gjort - og trekker meg tilbake.

mvh

Hei Mamta,

"Kristendom" = "Vestlige verden" = "rikdom" i øynene på svært mange.

Norske misjonærer kan "snobbe ned" så mye de vil, men de kan ikke "rømme" fra dette. Det er ikke nødvendigvis "deres skyld" (men mer Hollywood, osv.) men misjonærene er en del av dette, og det er ikke til å komme ifra.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mamta,

Det er det samme som å "tvinge folk" når man kommer fra et vestlig land, fordi folk skiller ikke på livsstil (=penger) og religion.

Det er omtrent som å si: "du blir rik hvis du blir kristen", for det er det "bildet" svært mange sitter igjen med.

Med vennlig hilsen

Hei,

Det er vanskeligere for en kristen å komme gjennom et nåløye, enn det er for en kamel å vinne i LOTTO!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du burde være fornøyd at du er her i norge.

selv kunne jeg aldri ha tenkt meg Norge som en islamsk stat.Det har vi nok av her i landet

Kanskje du burde lære deg og skrive norsk før du kritiserer andre?

Hvorfor skulle Taj Mahal "være fornøyd" hun er i Norge? Skal du utvise muslimer? Sende dem til gasskammer?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Spør KrF hvor mange muslimer som er medlemmer i partiet.... det er MANGE. Hvorfor ? En innfallsport selvsagt. Å starte et eget muslimsk parti er ikke like enkelt. I KrF får de opplæring og innsikt, selv om de ikke kan får tillitshverv... nå.

Abraham er "far" til tre religioner, og islamister kan leve med de to andre, bare de underordner seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Det er vanskeligere for en kristen å komme gjennom et nåløye, enn det er for en kamel å vinne i LOTTO!

Med vennlig hilsen

:-))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ingenting å si om artikkelen er fra april eller august. Målet er det samme.

Hvem sitt mål? Mitt eller de artikelen handler om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mer bekymret for noen av skribentene i denne tråden, fordi de er like fundamentalistiske, og det er flere av dem enn "gærningene i avisen".

Religionsfrihet er en menneskerett. Hvis vi går MRene, så er vi jo ikke det plukk bedre enn de vi fordømmer!

Med vennlig hilsen

Religionsfrihet er en menneskerett.

Hvis noen imidlertid benytter denne retten (og andre demokratiske rettigheter) til å arbeide for å avvikle nettopp disse rettighetene, må de regne med motstand fra alle tilhengere av frihet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er mer skummelt at det fortsatt er mange i KrF som vil fjerne abortloven og partnerskapsloven.

Heh-heh...ja, akkurat det ligger vel sansynligvis litt nærmere en mulig fremtid :-)

".............."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du komme med bevis.

Sannsynligheten er nemlig at det er langt FÆRRE i Norge, ettersom "få" muslimer registrere seg som "hinduer" eller "kristne", men noen forblir medlemmer etter at de har reist fra Norge.

Med vennlig hilsen

Bare av ren nyskjerrighet, sør; hvor i landet bor du?

"............."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...