Gå til innhold

Vil ha Norge som islamsk stat


Solsikke

Anbefalte innlegg

Religionsfrihet er en menneskerett.

Hvis noen imidlertid benytter denne retten (og andre demokratiske rettigheter) til å arbeide for å avvikle nettopp disse rettighetene, må de regne med motstand fra alle tilhengere av frihet.

Du skriver: "Hvis noen imidlertid benytter denne retten (og andre demokratiske rettigheter) til å arbeide for å avvikle nettopp disse rettighetene, må de regne med motstand fra alle tilhengere av frihet."

Ja, nettopp.

Du arbeider jo for å "avvikle nettopp disse rettighetene" (for muslimer), og du får derfor motstand fra "tilhengere av frihet", slik som meg selv.

Glad det begynner å demre! :-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    23

  • Taj Mahal

    17

  • Prozak

    12

  • Solsikke

    10

Mest aktive i denne tråden

Hehe, da skjønner du sikkert hvorfor mange muslimer ikke liker misjonærer i sitt muslimske land. De vil kristligjøre dem skjønner du :-)

Og de bruker forskjellige middler også '-'

Jeg er nok ganske skummel i dine øyner jeg også da Solsikke, for jeg kunne godt tenke meg at Norge ble et Islamsk land :-D

Drømmer om en kjempe moské i min lille by. mmm det hadde vært no det ;o)

Om norge hadde blitt et religionsfritt land, hadde ihvertfall jeg vært fornøyd. Misforstå ikke - jeg er for religionsfrihet. Men alt som har med religion og gjøre (absolutt alt) bør holdes separert fra stat og styre.

"................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solmikke

Tror ikke det vil bli problem, de kommer ikke helt til nord-norge..så da er du jo trygg. Kanskje nord-norge blir eget land? hihi...håper de ikke "tar" trøndelag heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Spørsmål litt på siden: finnes det rent muslimske hjelpeorganisasjoner ? Finnes det hjelpeorganisasjoner drevet av Jehovas Vitner ?

Hvor kan jeg lese om det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Tror ikke det vil bli problem, de kommer ikke helt til nord-norge..så da er du jo trygg. Kanskje nord-norge blir eget land? hihi...håper de ikke "tar" trøndelag heller...

Syns jeg ser en gammel fisker fra Narvik brette ut bønneteppet sitt og bøye seg mot Mekka :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*rister på hodet*

Ja, og hvis du fortsetter å regne på den måten, så får du at 127 ut av 100 personer er muslimer....

Du har akkurat bevist at du ikke kan matematikk.

Med vennlig hilsen

Jeg tror dere begge er litt på bærtur matematisk sett..

Hvis 1,3% av norges befolkning er muslimer i dag og vekstraten er 11% p.a. så vil det bli 65 ganger flere i løpet av 40 år. Hvis det er bare muslimene som øker i antall vil vi da sitte med ca 46% muslimer.

Men det er vel rimelig å anta at det ikke er bare muslimene som øker i antall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dere begge er litt på bærtur matematisk sett..

Hvis 1,3% av norges befolkning er muslimer i dag og vekstraten er 11% p.a. så vil det bli 65 ganger flere i løpet av 40 år. Hvis det er bare muslimene som øker i antall vil vi da sitte med ca 46% muslimer.

Men det er vel rimelig å anta at det ikke er bare muslimene som øker i antall..

Hei,

Itillegg er det rimelig å anta at:

1) Økningen på 11 prosent ikke fortsetter men flater ut.

2) Frafallet fra islam øker ettersom det blir flere muslimer, slik at antallet stabiliserer seg.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at det ikke finnes en eneste stat i verden - hvor slike ideer får styre - som er i nærheten av demokrati og menneskerettigheter. I slike land hersker terror, frykt, undertrykking og terror.

Misjonering er sikkert ugreit i mange sammenhenger, men det har litt å si hva du misjonerer for.

Jeg antar folk som beskrevet i VG-reportasjen, blir nøye overvåket av myndighetene. Blir det for mange av dem, får vi gi dem pryl og jage dem fra landet.

Hvem skal du pryle og hvor skal du sende dem? De er jo alle norske statsborgere. Og gjemmer seg blandt "uskyldige" kvinner, barn og syke..

Jfr Israels problem.. eller rettere sagt mareritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, da skjønner du sikkert hvorfor mange muslimer ikke liker misjonærer i sitt muslimske land. De vil kristligjøre dem skjønner du :-)

Og de bruker forskjellige middler også '-'

Jeg er nok ganske skummel i dine øyner jeg også da Solsikke, for jeg kunne godt tenke meg at Norge ble et Islamsk land :-D

Drømmer om en kjempe moské i min lille by. mmm det hadde vært no det ;o)

De folkene som vil ha Norge som muslimsk stat, vil ikke gi folk frihet i livssynsvalg. De vil bruke tvang til å innføre Sharia.

De samme folkene som vil ha Norge som muslimsk stat, eksploderer i sinne over kristne misjonærer. For et land med frihet til livssynsvalg og uten vilkårlig rettforfølgelse, vil de ikke ha.

Disse muslimene ikke tror folk flest har fornuft til å velge selv. De vil bruke tvang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du burde lære deg og skrive norsk før du kritiserer andre?

Hvorfor skulle Taj Mahal "være fornøyd" hun er i Norge? Skal du utvise muslimer? Sende dem til gasskammer?

Med vennlig hilsen

"...Sende dem til gasskammer?"

"Kanskje du burde lære deg og skrive norsk før du kritiserer andre?"

Kanskje du burde lære deg høflighet før du kristiserer andre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare lurte

Tror du på alt som står i VG? Artikkelen er forresten fra mars, så det var jo ikke akkurat noen nyhet...

Har du ikke bedre ting å bekymre deg over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Tror du på alt som står i VG? Artikkelen er forresten fra mars, så det var jo ikke akkurat noen nyhet...

Har du ikke bedre ting å bekymre deg over?

Kort innpå der: jeg har artikler fra år tilbake som opptar meg ennå, men det er kanskje ikke normalt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Itillegg er det rimelig å anta at:

1) Økningen på 11 prosent ikke fortsetter men flater ut.

2) Frafallet fra islam øker ettersom det blir flere muslimer, slik at antallet stabiliserer seg.

Med vennlig hilsen

Det er ingenting som tyder på at økningen vil anta. Tvert i mot har økningen akselrert de siste årene.

Etnisk norske kvinner føder i snitt ca. 1,8 barn og denne del av befolkningen reduseres følgelig. Befolkningsøkningen er en følge av innvandring.

Ditt naive syn på denne skadelige økningen i antall muslimer, er vel omtrent på linje med naivistene blant indianerne i Amerika, aborignene i Australia osv osv for noen få hundre år siden. Det var sikkert noen blant dem også, som så frem til det fargerike fellesskapet med europeerne og trodde at de ville berike deres opprinnelige kultur.

Innvandringen til Norge i dag er trolig større enn utvandringen for hundre år siden.

Nå sitter både inidianerne i Amerika og aboriginerne i reservater. Våre egne nyttige, naive idioter (inkludert sør) ikke bare er likegyldige til den skadelige innvandringen, med enda til ønsker at den skal øke.

Heldigvis er folk i ferd med å våkne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem skal du pryle og hvor skal du sende dem? De er jo alle norske statsborgere. Og gjemmer seg blandt "uskyldige" kvinner, barn og syke..

Jfr Israels problem.. eller rettere sagt mareritt.

Fundamentalistiske muslimer er definitivt verre enn både marxister og nazister hva angår syn på menneskers frihet.

Vi får behandle dem deretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingenting som tyder på at økningen vil anta. Tvert i mot har økningen akselrert de siste årene.

Etnisk norske kvinner føder i snitt ca. 1,8 barn og denne del av befolkningen reduseres følgelig. Befolkningsøkningen er en følge av innvandring.

Ditt naive syn på denne skadelige økningen i antall muslimer, er vel omtrent på linje med naivistene blant indianerne i Amerika, aborignene i Australia osv osv for noen få hundre år siden. Det var sikkert noen blant dem også, som så frem til det fargerike fellesskapet med europeerne og trodde at de ville berike deres opprinnelige kultur.

Innvandringen til Norge i dag er trolig større enn utvandringen for hundre år siden.

Nå sitter både inidianerne i Amerika og aboriginerne i reservater. Våre egne nyttige, naive idioter (inkludert sør) ikke bare er likegyldige til den skadelige innvandringen, med enda til ønsker at den skal øke.

Heldigvis er folk i ferd med å våkne.

*rister på hodet*

Du er jo akkurat som dem du kritiserer - du vil nekte folk å praktisere deres religion med begrunnelsen i at de gjør det samme som deg: nekter folk å praktisere deres religion.

Vedr. statistikken: jeg har ikke mindre teskjeer.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*rister på hodet*

Du er jo akkurat som dem du kritiserer - du vil nekte folk å praktisere deres religion med begrunnelsen i at de gjør det samme som deg: nekter folk å praktisere deres religion.

Vedr. statistikken: jeg har ikke mindre teskjeer.

Med vennlig hilsen

Jeg har ikke tatt til orde for å hindre noen i å praktisere sin religion, men:

Man må (av åpenbare grunner) begrense antall muslimer som ønskes velkommen hit til landet, og..

fundamentalistiske muslimer må selvsagt, hvis mulig, sendes ut, og ellers behandles som vi behandler de usleste nazister.

For øvrig er det påfallende hvor raskt du tyr til infantilt tullprat så fort du merker litt press.

Det er greit at du "bor" på dol, men av og til må du regne med annet enn cyberklemmer og applaus fra tenårings-fans, klakkør-papegøyene dine og ulike trøstetrengende som du opptrer som kurator for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...