Gjest Steinar Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Hei, jeg har trent fast i ca 4 måneder nå. Jeg trener hjemme og har minimalt med utstyr. Til biceps bruker jeg den vanlige rette stangen og løfter den til under haka med bredt grep. Etter som jeg har lagt på fler og fler kilo, har jeg fått en rar smerte ca.10cm ned fra håndleddet. Hva kan dette være og hva burde jeg gjøre? Jeg har foreløpig bare fortsatt selv om det er ganske vondt når jeg løfter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Kanskje for stor vridning av håndflaten under øvelser er problemet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Kanskje for stor vridning av håndflaten under øvelser er problemet. Tror nok jeg vile gåt lit ned på vekten,kan jo være du har økt for fort og begynt å trene for tungt.Uansett så er det ikke så lurt og overse smertene,så sant man ikke bare er lit støl. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tsmor Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Tror nok jeg vile gåt lit ned på vekten,kan jo være du har økt for fort og begynt å trene for tungt.Uansett så er det ikke så lurt og overse smertene,så sant man ikke bare er lit støl. kanskje du har fått senebetennelse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.