atleten Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Jeg har begynt på Blodtypedietten for ca 3 uker siden som et lite ekspriment. Jeg lider av bechterev som er en revmatisk lidelse osm angriper rygg,skuldre, brystkasse og halebeinet. Min lege i militæret foreslå at det kunne være kunstig å bli vegetærianer og prøve å kutte ut medisinene for en stund noe som jeg har gjordt. Kunne derfor tenke meg å få vite mer om andre som går på blodtypedietten, gjerne fra de som har blodtype A+. Jeg vet ikke om jeg er utskiller eller ikke for jeg har ikke tatt spytteprøve av dette enda. Hvor gjør en det forresten? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Først: Hva er en 'utskiller'? Står det noe om det i den første blodtypediett-boken? Kan ikke huske å ha lest om det. Jeg har en del smerter i ledd. Ikke diagnostisert, men det er mye slikt i slekta. Jeg er også A, Rh+ D-pos. Jeg blir MYE bedre både av smerter og i humøret hvis jeg lever mest mulig vegetarisk. Bl a ost er ensbetydende med smerter neste dag. Sukker er ensbetydnende med irritabilitet og nedstemthet. Kosten har mye og si, det er helt sikkert! Synes derimot det er vanskelig å følge opp. Blir helt svimmel av alt nytt som popper opp i en jevn strøm, og som aldri stemmer overens med det forrige du leste. Det får meg ofte til å miste motet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.