Gå til innhold

Har blodtype A+ og går på Boldtypedietten av dr. Peter J. D`Adamod.

atleten

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt på Blodtypedietten for ca 3 uker siden som et lite ekspriment.

Jeg lider av bechterev som er en revmatisk lidelse osm angriper rygg,skuldre, brystkasse og halebeinet.

Min lege i militæret foreslå at det kunne være kunstig å bli vegetærianer og prøve å kutte ut medisinene for en stund noe som jeg har gjordt.

Kunne derfor tenke meg å få vite mer om andre som går på blodtypedietten, gjerne fra de som har blodtype A+.

Jeg vet ikke om jeg er utskiller eller ikke for jeg har ikke tatt spytteprøve av dette enda.

Hvor gjør en det forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Først: Hva er en 'utskiller'? Står det noe om det i den første blodtypediett-boken? Kan ikke huske å ha lest om det.

Jeg har en del smerter i ledd. Ikke diagnostisert, men det er mye slikt i slekta.

Jeg er også A, Rh+ D-pos.

Jeg blir MYE bedre både av smerter og i humøret hvis jeg lever mest mulig vegetarisk.

Bl a ost er ensbetydende med smerter neste dag.

Sukker er ensbetydnende med irritabilitet og nedstemthet.

Kosten har mye og si, det er helt sikkert! Synes derimot det er vanskelig å følge opp. Blir helt svimmel av alt nytt som popper opp i en jevn strøm, og som aldri stemmer overens med det forrige du leste. Det får meg ofte til å miste motet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...