Gå til innhold

aldrig vært lenger nede


heep

Anbefalte innlegg

sitter og gråter... lada hagla... sitter og lurer på om jeg skal trekke av... cipramil og psykolog hjelper ikke... hva faen skal jeg gjøre... kanskje jeg venter litt til.. kanskje ikke.. INGENTING HJELPER! HVA SKAL JEG GJØRE???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

samme her..var helt fortvila i går putta alle tablettene i munn, men spytta de ut, var redd de ikke ville ta livet av meg...tror det har klikk for meg..er litt bedre i dag, men det er bare fodi jeg er halt alene i huset, og vet at jeg kommer til å være det i hele dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

Jeg oppfatter ditt innlegg som om du ber om hjelp - og det synes jeg er bra. Hadde kanskje vært bra for deg om du skrev mer om hvorfor du er så fortvilet - og du vil lettere kunne få noen kommentarer fra oss andre som du kan ha nytte av.

Hvis du fortsatt er like desperat som du var når du skrev innlegget ditt, så synes jeg du skal kontakte legevakten der du bor for å få snakket med noen i dag.

Du skriver at cipramil og behandling ikke hjelper - og det kan vel stemme at det ikke alltid hjelper på kort sikt. Vi er allikevel mange som vet at på lengre sikt kan livet bli godt å leve selv om det ikke alltid har vært det... For noen er det nødvendig med lengre tids behandling før man opplever bedring og glede over å leve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Du bør kontakte legevakten for en vurdering med tanke på innleggelse.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...