LabanBanan Skrevet 16. august 2002 Skrevet 16. august 2002 Heisan. Jeg lurer på hva kroppen legger lettest på seg av; fett eller karbohydrater(sukker). Jeg er personlig glad i godteri, men har kuttet det ut (untatt lørdag :-). Så jeg lurer på hva som er best a kjøpe til lørdagsgodt, potetgull eller snop(søtt og salt i løsvekt). Jeg er også glad i salt lakris :-) Ikke svar gulrøtter og kålrabi... jeg vet at det er sunnere. LB 0 Siter
Gjest Seline Skrevet 16. august 2002 Skrevet 16. august 2002 Du legger lettest på deg av fett. Men sukker øker insulinnivået i kroppen, noe som er en hemmende faktor for fettforbrenningen og øker fettinnlagringen.. 0 Siter
Mugwump Skrevet 2. september 2002 Skrevet 2. september 2002 Vel, jeg ville kuttet sukkeret. Kroppen din trenger fett, og dessuten må kroppen jobbe mer for å forbrenne fett enn sukker. Samtidig er potetgull noe av det verste du kan putte i deg, siden det inneholder både mye stivelse og fett. Nøtter er i såfall mye bedre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.