Carisma1365380365 Skrevet 20. august 2002 Skrevet 20. august 2002 ... det er mulig jeg blir upopulær nå, men ånden deres er til å dåne av. Jeg synes det er usmakelig at folk i bl. a. servicebransjen og helsevesenet oser av sur tobakkslukt når de står face til face med folk. Mange av dere røykere undervurderer ikke-røykernes luktesans, fordi dere selv har nedsatt smaks- og luktesans. Jeg prøver ikke å være ekkel, men hva med å ta en pastill eller tyggis i munnen - eller bedre - stump røyken for godt? Bare et velment råd fra en anti røyker, 29 0 Siter
morsan Skrevet 20. august 2002 Skrevet 20. august 2002 Tiltredes! :-) PS: Heller ikke dumt om dere tar en pastill etter å ha "ni-røyka" på bussholdeplassen på vei til/fra jobb! *he, he* 0 Siter
MsSophie Skrevet 20. august 2002 Skrevet 20. august 2002 ....når jeg er avskåret fra å irritere ikke-røykere med røyken min, så er det å irritere dere med ånden et godt plaster på såret. 0 Siter
morsan Skrevet 20. august 2002 Skrevet 20. august 2002 ....når jeg er avskåret fra å irritere ikke-røykere med røyken min, så er det å irritere dere med ånden et godt plaster på såret. he, he, Ja finnes det egentlig noen god grunn til å slutte? Det sies at dersom du slutter, så kan du dra til Syden for pengene du sparer. Men hva faen meg skal du i Syden for hvis du ikke skal kjøpe med deg billig røyk hjem??!! ;-) 0 Siter
MaikenK Skrevet 20. august 2002 Skrevet 20. august 2002 he, he, Ja finnes det egentlig noen god grunn til å slutte? Det sies at dersom du slutter, så kan du dra til Syden for pengene du sparer. Men hva faen meg skal du i Syden for hvis du ikke skal kjøpe med deg billig røyk hjem??!! ;-) Jeg blir sur når jeg prøver å slutte så jeg tar hensyn til mine omgivelser og fortsetter :-) Nå er jeg strålende opplagt og blid for nå sitter jeg med en røyk samt et glass iskald brus :-) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 20. august 2002 Skrevet 20. august 2002 he, he, Ja finnes det egentlig noen god grunn til å slutte? Det sies at dersom du slutter, så kan du dra til Syden for pengene du sparer. Men hva faen meg skal du i Syden for hvis du ikke skal kjøpe med deg billig røyk hjem??!! ;-) hehe Jo, du har et poeng. Jeg sluttet å røyke fast for noen måneder siden, og nå er det jo ikke no poeng å dra på svenskehandel engang! Men jeg svidde av altformye penger på IKEA i sommer og da var det greit å "forsvare" handlingen med at det var "3mndrs røykebudsjett".. :-) 0 Siter
Carisma1365380365 Skrevet 20. august 2002 Forfatter Skrevet 20. august 2002 he, he, Ja finnes det egentlig noen god grunn til å slutte? Det sies at dersom du slutter, så kan du dra til Syden for pengene du sparer. Men hva faen meg skal du i Syden for hvis du ikke skal kjøpe med deg billig røyk hjem??!! ;-) morsan, morsan, morsan... Du vet så mye, mye bedre enn det. Prioriterer du ikke helsa di da? 0 Siter
naiv Skrevet 20. august 2002 Skrevet 20. august 2002 Vi som ikke jobber i servicebransjen eller helsevesenet kan selvsagt droppe kamferdropsen? :-) 0 Siter
Carisma1365380365 Skrevet 20. august 2002 Forfatter Skrevet 20. august 2002 Vi som ikke jobber i servicebransjen eller helsevesenet kan selvsagt droppe kamferdropsen? :-) Ja-ja. KUN de i servicebransjen og helsepersonell. 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 20. august 2002 Skrevet 20. august 2002 Fisherman's Friend her. Jobber i helsevesenet. 0 Siter
Carisma1365380365 Skrevet 20. august 2002 Forfatter Skrevet 20. august 2002 Fordel: det plager ingen og går ikke utover andre enn brukeren Ulempe: det ser ulekkert ut, spesielt når det renner nedover tenna. Yuck! 0 Siter
carma Skrevet 20. august 2002 Skrevet 20. august 2002 Fordel: det plager ingen og går ikke utover andre enn brukeren Ulempe: det ser ulekkert ut, spesielt når det renner nedover tenna. Yuck! *urk* Snus er hundreogørtogførti ganger verre en røyk....! 0 Siter
Gjest alven Skrevet 20. august 2002 Skrevet 20. august 2002 Fordel: det plager ingen og går ikke utover andre enn brukeren Ulempe: det ser ulekkert ut, spesielt når det renner nedover tenna. Yuck! Æsj! En som ofte satt foran meg i auditorium forpestet luften med å lage seg en pris, eller hva det enn heter. 0 Siter
Gjest alven Skrevet 20. august 2002 Skrevet 20. august 2002 Mm, noen lukter helt forferdelig. Ofte lurer jeg på om folk spiser innholdet i askebegere. 0 Siter
Gjest Windsong Skrevet 20. august 2002 Skrevet 20. august 2002 Mm, noen lukter helt forferdelig. Ofte lurer jeg på om folk spiser innholdet i askebegere. Jeg røyker dessverre selv, men jeg er like fullt enig med deg, Carisma! Når jeg først er så dum at jeg røyker, ser jeg på det som en plikt å vise hensyn til ikkerøykere! Jeg ønsker virkelig ikke å plage andre med lasten min, så stort sett røyker jeg ute. Tyggisen er også ganske uunværlig! Faktisk setter jeg pris på at ikkerøykere sier i fra på en sakelig måte; da blir det mye lettere for meg å vise hensyn. Hvis noen ikke liker røyken min - Greit! Jeg flytter meg! 0 Siter
ista Skrevet 20. august 2002 Skrevet 20. august 2002 Fordel: det plager ingen og går ikke utover andre enn brukeren Ulempe: det ser ulekkert ut, spesielt når det renner nedover tenna. Yuck! Lukter det ikke av ånden til snusere da? 0 Siter
Prozak Skrevet 20. august 2002 Skrevet 20. august 2002 Mm, noen lukter helt forferdelig. Ofte lurer jeg på om folk spiser innholdet i askebegere. "Ofte lurer jeg på om folk spiser innholdet i askebegere." Ja, selfølgelig. Gjør ikke du?! "..............." 0 Siter
Zirine Skrevet 20. august 2002 Skrevet 20. august 2002 Det er selvfølgelig helt riktig det du sier. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.