Gå til innhold

medisin?


bey

Anbefalte innlegg

I de siste par -tre månedene har jeg vært så langt nede som jeg aldri før har vært. Har bestandig vært plaget med lav selvtillit, spiseproblemer, tvangstanker o.l.

Opplevde et svært vanskelig brudd med kjæresten min, han hadde vært utro hele forholdet, jeg var knust. Alt ble ille. Depresjon, angst, magesår, mistet matlyst o.l. Klarte ikke å gå ut. Nå er jeg litt bedre med dette , men jeg har spiseproblem verre enn før. Jeg måå spy opp maten for å føle den herlige rusen det er med å kvitte seg med det tunge fæle inni seg som man propper iseg og gjør en feit. Det samme gjør jeg hver helg. Jeg propper i meg temmelig mye alkohol, for å slippe unna hverdagen, være litt gla, slippe den ekle følelsen jeg har hele tiden ellers .

Selvmordstanker. Alt. Jeg er fæl . Stygg. Liten. Jeg er 160cm og blir mobbet for høyde. Jeg er 45 kg og det er alt for mye for høyden.

Jeg har gått hos psykomotorisk fysioterapi i 2 år, og nettopp begynt hos BUP. Helsesøsteren min er den eneste som vet om det med alkoholmisbruken , og hun sa jeg kanskje kunne ha tatt noe "annet" til å glemme ting og hverdagen. Jeg klarer hvertfall ikke mere.

Jeg råtner opp.

Visner.

Orker ikke mere.

Jente 16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bra at du har begynt i terapi på BUP! Snakk med behandleren din om alt du har skrevet om her - også bruken av alkohol. Ikke vær redd for å være ærlig.

Lykke til videre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nils Havard Dahl, psykiater

Tror ikke medisin er det viktigste i behandlingen av deg.

Om du kunne slutte med helgefylla, kunne du muligens hatt nytte av Fontex mot det du beskriver som bulimi.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...