Gjest Karoline Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Heysann Lurte på om det er noen her på forumet som har forsøkt denne dietten, og med hvilken virkning/resultat....kunne noen være så snill å svare meg på hva slags mat de/dere spiser...eller gi meg ett eksempel på en dagsplan eller to liksom! Takker for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jubalong 70 Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Jeg bruker opplegget til Dr. Lindberg og Kost i balanse. Har ikke fulgt det slavisk, men likevel gått ned 9 kg på 3 mnd. Du kan gå inn på www.kostibalanse.no Et eksempel på dagsmeny kan være: Frokost kl. 07. 1 Rugsprø med makrell i tomat og agurk. 1 egg 1 youghurt Yoplait 0,1% 1 appelsin Lunsj kl. 11: Rester etter middagen (f.eks. fisk, kjøtt el.l.) med salat. Mellommåltid kl. 14: 10 mandler 1 gulrot Middag kl. 16: Du kan spise mye fisk, rent kjøtt og kylling/kalkun. Salat, bønner, linser. Littegranne pasta, ris eller poteter. Kveldsmat kl. 19: Havrevelling med knuste hasselnøtter, fruktose og kanel i. I tillegg til å gå langsomt ned i vekt føler jeg meg i mye bedre form. Merker det godt hvis jeg skjeier ut en dag, da føler jeg meg mye mere dorsk og slapp. I tillegg blir jeg veldig irritabel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.