Ulv I Faarikaal Skrevet 25. august 2002 Skrevet 25. august 2002 Ingen avbryter en luguber historie fordi jeg kommer inn i rommet. Jeg kan gå med bar overkropp på en varm dag. Jeg trenger ikke vaske ned kåken fordi rørleggeren kommer for fikse noe. Jeg føler ikke noe behov for å hindre en venn fra å få seg et nummer. Bilmekanikeren forteller meg sannheten, og hvis ikke, kliner jeg te'n. Jeg gir faen i om noen ikke legger merke til at jeg har klippet håret. Jeg kan sitte å nyte en hel fotballkamp i stillhet sammen med en kompis, uten å tenke på at han må være sint for et eller annet. Verden er mitt urinal. Jeg misforstår ikke uskyldige meldinger fra min elskede. Varm voks, skarpe kniver og hardhendte fyrer i hvit frakk kommer aldri i nærheten av mine edlere deler. Jeg er alltid i humør til en kjapp en. Jeg kan beundre Courtney Cox uten å måtte sultefore meg selv for ligne mest mulig. Jeg føler aldri et behov for å kjøre videre til neste bensinstasjon fordi denne er blass. Jeg kan 20 ulike metoder for a åpne en øl. 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 25. august 2002 Skrevet 25. august 2002 Jada, vi har skjønt at du prøver å overbevise deg selv om at det er bra å være mann. Hvor mange ganger må jeg be deg tie, slave??!! 0 Siter
tonie Skrevet 25. august 2002 Skrevet 25. august 2002 Jaja. Men å gå rundt med den tingen slengende mellom bena da...! Fytterakkern. :-) 0 Siter
Gjest Seline Skrevet 25. august 2002 Skrevet 25. august 2002 Jeg tror egentlig du prøver å tegne et bilde av hvor trist det er å være mann, og det må jeg selvsagt si meg helt enig med deg i. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 25. august 2002 Forfatter Skrevet 25. august 2002 Jada, vi har skjønt at du prøver å overbevise deg selv om at det er bra å være mann. Hvor mange ganger må jeg be deg tie, slave??!! Det er mangel på lydige slaver for tida :-) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 25. august 2002 Forfatter Skrevet 25. august 2002 Jeg tror egentlig du prøver å tegne et bilde av hvor trist det er å være mann, og det må jeg selvsagt si meg helt enig med deg i. Trist, er det det det er ? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 25. august 2002 Forfatter Skrevet 25. august 2002 Så heldig du er. Ja ikke sant ? :-) 0 Siter
Gjest Seline Skrevet 25. august 2002 Skrevet 25. august 2002 Trist, er det det det er ? Ja, det er det jeg påstår. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 25. august 2002 Forfatter Skrevet 25. august 2002 Ja, det er det jeg påstår. Tenk om vi fikk burkaer på all kvinnsen, da hadde det blitt trist da ! 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 25. august 2002 Skrevet 25. august 2002 Ja ikke sant ? :-) Har tenkt på det mange ganger.......dere mannfolk er så enkle ;o) 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 25. august 2002 Skrevet 25. august 2002 Også sovner dere hvor som helst og når som helst. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 25. august 2002 Forfatter Skrevet 25. august 2002 Har tenkt på det mange ganger.......dere mannfolk er så enkle ;o) Er positivt eller negativt ? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 25. august 2002 Forfatter Skrevet 25. august 2002 Også sovner dere hvor som helst og når som helst. ZZZZ snork ... hæ, hva sa du ? 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 25. august 2002 Skrevet 25. august 2002 Det er mangel på lydige slaver for tida :-) Har sannelig merket det. Du spør jo ikke om lov før du skriver lengre... ;-) 0 Siter
avil Skrevet 25. august 2002 Skrevet 25. august 2002 Tja, er det ikke på grunn av alt dette (+ 1 million andre ting) at kvinner i det minste burde få MER i lønn? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 25. august 2002 Forfatter Skrevet 25. august 2002 Har sannelig merket det. Du spør jo ikke om lov før du skriver lengre... ;-) Helt ubrukelig slave, spør du meg :-) 0 Siter
huufsa Skrevet 25. august 2002 Skrevet 25. august 2002 Er positivt eller negativt ? JEG syns det er veeldig positivt! ;o)) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 25. august 2002 Forfatter Skrevet 25. august 2002 JEG syns det er veeldig positivt! ;o)) Lette å lure ? 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 25. august 2002 Skrevet 25. august 2002 Er positivt eller negativt ? Positivt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.