Babuska1365380184 Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 I går sovnet jeg på sofaen og hadde en rar drøm -eller jeg hadde to. I den første drømmen skulle noen jeg kjente gifte seg - de var gift i 25 år før han døde, og nå skulle de gifte seg igjen. De var i den alderen de er i nå i dag. Vi satt stivpyntet i kirken og ventet på presten som kom og sa at de ikke kunne gifte seg fordi han hadde glemt å ha vann i muggen som dåpsvannet er i. Merkelige greier og det er så levende 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/69303-dr%C3%B8mmer-er-noe-merkelige-greier/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carisma1365380365 Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 I natt hadde jeg et veldig livaktig mareritt. Jeg har skjelden mareritt, og spesielt som jeg husker. Ei gammel venninne og jeg var ute å gikk på ski. Vi kom til et gammelt hus i ødemarken og så kommer den ene delen jeg ikke husker. Men da vi skulle dra etter tydelig å ha besøkt noen i huset, ble det litt kjølig til meg (jeg gikk i singlett i snøværet...) så venninna mi kastet sin ullgenser til meg slik at jeg ikke skulle fryse. Jeg forstod at noe forferdelig kom til å skje, så jeg hastet ut av skogen på ski. Venninna mi var ikke å se. Hun ble drept og jeg kjente skyldfølelse og slet med terapi og smertefulle flashback i mange år. Dette er så fjernt fra min virkelighet, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg drømte dette. Men det er vel en slags bearbeidelse av noe som ligger dypt i min underbevissthet. Eller? Jeg ble ihvertfall pissredd og stressa mens marerittet pågikk, og klarte ikke helt å skille mellom drøm og virkelighet når jeg våkna. Sånt er så slitsomt og skremmende. Noen som vet mer om slike drømmer og hvordan man skal tyde dem? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/69303-dr%C3%B8mmer-er-noe-merkelige-greier/#findComment-329514 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.