mette2 Skrevet 17. oktober 2000 Del Skrevet 17. oktober 2000 Er det noe håp for meg å få tilbake smak,lukt og balanse etter et fall ned en kjellertrapp for et år siden?Det har gått så utover nervene.Jeg prøver Zyprexa nå.Og soneterapi etter å ha prøvd akupunktur 6 ganger.Håper det er noe alternativt som kan hjelpe.Bruaset, kan du muntre meg opp litt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nils Havard Dahl, psykiater Skrevet 17. oktober 2000 Del Skrevet 17. oktober 2000 Nå beveger jeg meg over i udokumentert medisin, men jeg kjenner to kasus som begge fikk igjen luktesansen etter et par måneder på Cipramil 20 mg. Hos begge var årsaken til tapt luktesans fall med slag mot hodet. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.