Anki Skrevet 27. august 2002 Skrevet 27. august 2002 Hørte at man får kjøpt kokos-is et eller annet sted i Oslo - altså kuleis, og at det var super-godt sammen med sjokolade-is..at det smaker som Bounty omtrent.. Noen som vet hvor i Oslo man får kjøpt det? Hørtes kjempesnadder ut 0 Siter
Wulfi Skrevet 28. august 2002 Skrevet 28. august 2002 Aner ikke. Liker ikke Kokos , liker ikks sjokoladeis heller... *ler* 0 Siter
Lionn Skrevet 28. august 2002 Skrevet 28. august 2002 Aner ikke. Liker ikke Kokos , liker ikks sjokoladeis heller... *ler* Ikke jeg heller. 0 Siter
Gjest pirrka Skrevet 28. august 2002 Skrevet 28. august 2002 Du tar feil, det høyrest ordentleg, ordentleg vondt ut. 0 Siter
Anki Skrevet 28. august 2002 Forfatter Skrevet 28. august 2002 Du tar feil, det høyrest ordentleg, ordentleg vondt ut. Ikke hvis man liker Bounty 0 Siter
Lionn Skrevet 28. august 2002 Skrevet 28. august 2002 Ikke hvis man liker Bounty Man liker ikke Bounty. 0 Siter
flisa Skrevet 28. august 2002 Skrevet 28. august 2002 Jeg har smakt sånn is på McDonalds i Stockholm -og JO det var DRITGODT! :-) - og så får man ha den i fred, akkurat som COCO-bitene i Twistposen, og Bountyen. - og kokosmakroner :-) 0 Siter
Anki Skrevet 28. august 2002 Forfatter Skrevet 28. august 2002 Man liker ikke Bounty. Jeg gjør! hehe Jeg er visst et "barn i voksen kropp" også da (som jeg fikk høre her på DOL i dag), så da er det kanskje ikke så sjokkerende *ler* 0 Siter
Anki Skrevet 28. august 2002 Forfatter Skrevet 28. august 2002 Jeg har smakt sånn is på McDonalds i Stockholm -og JO det var DRITGODT! :-) - og så får man ha den i fred, akkurat som COCO-bitene i Twistposen, og Bountyen. - og kokosmakroner :-) ahhh Bare det hadde fantes på McDonalds her i Norge så.. Jammen bra å skille seg litt ut innimellom. Hadde passet meg greit å få kokos-is eller Bounty i fred 0 Siter
Lionn Skrevet 28. august 2002 Skrevet 28. august 2002 Jeg gjør! hehe Jeg er visst et "barn i voksen kropp" også da (som jeg fikk høre her på DOL i dag), så da er det kanskje ikke så sjokkerende *ler* Jaja, jeg er en voksen i et barns kropp;-) 0 Siter
andungen Skrevet 28. august 2002 Skrevet 28. august 2002 går d ikke an å lage dn sjøl da? bare å pøse på med kokosmasse inn i vanilje eller sjokoladeis d..og vips! kokosis! 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. august 2002 Skrevet 28. august 2002 Is som smaker som Bounty?? Jeg eeeeelsker Bounty! Har du smakt kokos-yoghurt forresten? Klarte ikke å bestemme meg for om den var god eller ikke. ) 0 Siter
Tornerose Skrevet 28. august 2002 Skrevet 28. august 2002 Jeg har en oppskrift på kokos-is. 5 kopper revet kokosnøtt (fersk er best) 3 kopper helmelk 1 kopp sukker 5 eggeplommer Hell melk, sukker og kokos i en kasserolle og kok opp. La koke i 5 minutter og avkjøl. Sil blandingen ved hjelp av et tynt kjøkkenhåndkle eller lignende, press så mye væske som mulig ut av kokosen. Spar 2 kopper av den revne kokosen. Ha eggeplommene i en bolle og visp lett sammen. Visp inn melkeblandingen og hell tilbake i kasserollen. Varm opp blandingen, mens du rører godt. Ikke la den koke! Bruk en tresleiv, når blandingen er tykk nok til å dekke begge sider av den (omtrent som vaniljekrem) er den ferdig. Ta kasserollen av platen og la den avkjøle, rør ofte. Hell over i en bolle og sett i fryseren. Når isen er omtrent halvstiv blander du i den kokosen du la til side i sted, før du fryser videre. 0 Siter
vekt20 Skrevet 31. august 2002 Skrevet 31. august 2002 Det finnes da Bountyis å få kjøpt da gjør det ikke? Har iallefall vært å fått tak i, både pinneis og is formet som sjokoladen i to kubber, nydelig er den iallefall! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.