amber sun Skrevet 29. august 2002 Skrevet 29. august 2002 Da må jeg skuffe deg (og meg..) - Judging Amy er snart ferdig for denne gang, og resten av høsten er det Ally McBeal som tar over. Kommer til å savne Amy. Pokker meg den beste serien på TV for tiden. Ånei!! Ally MacBeal er dårlig, syns det er altfor snålt å se på. Judging Amy er mye mer av en kvalitetsserie. Nå ble jeg skikkelig skuffet. :-( 0 Siter
Gjest malun Skrevet 29. august 2002 Skrevet 29. august 2002 Ånei!! Ally MacBeal er dårlig, syns det er altfor snålt å se på. Judging Amy er mye mer av en kvalitetsserie. Nå ble jeg skikkelig skuffet. :-( Enig, det er kjipt at knallbra Amy blir erstattet av gærne-Ally. *sukker oppgitt* 0 Siter
Gjest malun Skrevet 29. august 2002 Skrevet 29. august 2002 Akkurat den dagen det er foreldremøte :-( Har du svensk TV? For det norske bokbadet sendes også på SVT, ca en uke senere enn på NRK. Er ikke helt sikker på dagen, men jeg innbiller meg at jeg kikket innom det i går? 0 Siter
kie Skrevet 29. august 2002 Skrevet 29. august 2002 Har du svensk TV? For det norske bokbadet sendes også på SVT, ca en uke senere enn på NRK. Er ikke helt sikker på dagen, men jeg innbiller meg at jeg kikket innom det i går? Ja, Onsdager kl. 20:00 tror jeg :-) Så Jonas Gardell der en dag. Han har jeg sansen for! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 29. august 2002 Skrevet 29. august 2002 Ja, Onsdager kl. 20:00 tror jeg :-) Så Jonas Gardell der en dag. Han har jeg sansen for! Han er brillefin! Og dyktig. 0 Siter
Gjest ica Skrevet 29. august 2002 Skrevet 29. august 2002 Tommy og Steine med senkveld er bra for ikke å glemme torsdagsklubben med otto jespersen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.