SierDuDet Skrevet 29. august 2002 Skrevet 29. august 2002 Men alle puljene er jo vriene... Inter Lyon Ajax Rosenborg 0 Siter
SierDuDet Skrevet 29. august 2002 Forfatter Skrevet 29. august 2002 trodde du skrev opp DOL-nick jeg! hehe Hehe, vet ikke helt hvordan jeg skal kommentere den der, men jeg forstår at dine fotballkunnskaper ikke er helt ajour 0 Siter
flisa Skrevet 29. august 2002 Skrevet 29. august 2002 Hehe, vet ikke helt hvordan jeg skal kommentere den der, men jeg forstår at dine fotballkunnskaper ikke er helt ajour Fotball? - vet ikke hvem som surver engang jeg ,.) 0 Siter
Gjest Kartoffel Skrevet 29. august 2002 Skrevet 29. august 2002 Fotball? - vet ikke hvem som surver engang jeg ,.) Nå er det visst snart landskamp igjen. Da surver alle... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 29. august 2002 Forfatter Skrevet 29. august 2002 Fotball? - vet ikke hvem som surver engang jeg ,.) Jaja.. da får jeg noen finere kvelder framfor TV'n til høsten, enn hva du vil få 0 Siter
flisa Skrevet 29. august 2002 Skrevet 29. august 2002 Jaja.. da får jeg noen finere kvelder framfor TV'n til høsten, enn hva du vil få skal vi vedde? :-)= 0 Siter
SierDuDet Skrevet 29. august 2002 Forfatter Skrevet 29. august 2002 skal vi vedde? :-)= Tja..... jeg får mine episoder med South Park, mine episoder med Sopranos, og de Friends-episodene jeg gidder å se. Når jeg i tillegg får fotball på høyt nivå, da skal det litt til for å slå denne gleden! 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 29. august 2002 Skrevet 29. august 2002 Jo men det er spennende å møte disse lagene,vært kjiipt å møtt Porto,Real m osv enda en gang....men det hadde vært drit bra å fått Man u i gruppa! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 29. august 2002 Forfatter Skrevet 29. august 2002 Jo men det er spennende å møte disse lagene,vært kjiipt å møtt Porto,Real m osv enda en gang....men det hadde vært drit bra å fått Man u i gruppa! Joa, hadde vært kult med noen engelske lag (bortsett fra Liverpool, da hadde jeg fått en intens interessekonflikt i mitt sinn), men de kunne nok ikke gjort bedre enn det her. Får håpe de avanserer Gøy blir det nok uansett! 0 Siter
flisa Skrevet 30. august 2002 Skrevet 30. august 2002 Tja..... jeg får mine episoder med South Park, mine episoder med Sopranos, og de Friends-episodene jeg gidder å se. Når jeg i tillegg får fotball på høyt nivå, da skal det litt til for å slå denne gleden! Hva er Sopranos? 0 Siter
flisa Skrevet 30. august 2002 Skrevet 30. august 2002 Mafiaserie. tenkte jeg det ikke! :-) ÆSJ, ÆSJ! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 30. august 2002 Forfatter Skrevet 30. august 2002 Hva er Sopranos? Hva er Sopranos? Nei, nå må du ærlig talt gi deg. Det er det beste serien som noensine er laget for tv. Om en mafiafamilie i nåtidens USA. Det er enormt!!! Søk på nettet, og du vil finne mye om serien. Den er ekstremt stor i USA og har stukket av med flust av priser. 0 Siter
flisa Skrevet 2. september 2002 Skrevet 2. september 2002 Hva er Sopranos? Nei, nå må du ærlig talt gi deg. Det er det beste serien som noensine er laget for tv. Om en mafiafamilie i nåtidens USA. Det er enormt!!! Søk på nettet, og du vil finne mye om serien. Den er ekstremt stor i USA og har stukket av med flust av priser. Da må den gå på en kanal jeg ikke har 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.