Gå til innhold

sove, sove?

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

håper inderlig de finner noe som hjelper snart.

de skulle forsøke.

men det blir vel masse prøving og feiling igjen da,.. til jeg blir rar i hodet..

hehe.. jeg må nesten le...

legen jeg til vanlig bruker tror han går over hodet på psykiateren på pol. kl, men så er det psykologen min som egentlig går over hodet på han...

så nå kommer en ny en inn i bildet, med blanke ark... som psyken har leita opp, også kommer han til å gå over hodet på de alle..

legen sier jeg trolig er bipolar.. men han har " glemt" å gi meg meds.... han har " glemt" hele diagnosen igrunn...

han babla om hvor viktig det var med søvn.. men så kutta han ut sovepillene mine på dagen sånn helt plutselig.. hvor lurt var nå det...

mye rart.... legene må være overarbeidet.

sukk.. det er hjernen min iallefall, for jeg får faen meg ikke sove!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 uker siden jeg kuttet ut alle sovepillene som ikk efunka.. og jeg er tilbake til det gamle.. sove hvert 3 døgn..

med stilnoct og vallergan sov jeg ihvertfall et par timer nesten hver natt.

og de skal ha meg til å sove i hvertfall 6 t pr natt..???

blir narkose det da....

grr. irritabel også.. det var noe nytt...

sorry altså, men er bare litt hissig etter altfor mange timer våken.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70167-sove-sove/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jammen meg litt av en gjeng behandlere du har......

Hvis de tror du er bipolar er det jo veldig viktig med god døgnrytme og nok søvn. Min erfaring er at de da strekker seg langt for å hjelpe meg til det.

Synes også det høres helt utrolig ut å glemme å medisinere deg ifht. sykdommen. Det er jo en av de klare medisineringstilstandene innen psykiatrien; hvor det er helt klart at medisinering hjelper.

Jeg får håpe for din skyld at denne nye behandleren ser problemene dine og får hjulpet deg raskt, særlig når det er hjelp å få!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70167-sove-sove/#findComment-336677
Del på andre sider

Gjest selungen

Det er jammen meg litt av en gjeng behandlere du har......

Hvis de tror du er bipolar er det jo veldig viktig med god døgnrytme og nok søvn. Min erfaring er at de da strekker seg langt for å hjelpe meg til det.

Synes også det høres helt utrolig ut å glemme å medisinere deg ifht. sykdommen. Det er jo en av de klare medisineringstilstandene innen psykiatrien; hvor det er helt klart at medisinering hjelper.

Jeg får håpe for din skyld at denne nye behandleren ser problemene dine og får hjulpet deg raskt, særlig når det er hjelp å få!

Ser at du kommer med en uttralse ang medisiner. Jeg har en manisk depressiv lidelse, eller detman kaller bi polar.Og jeg har bevist at vannet i bekken kan renne oppover, da jeg har vært medisin fri siden høsten 1998.

Jeg har mine opp og ned turer, emn jeg er i hverfall uten medisiner.

Og tro meg det er ikke tvil om at jeg har denne diagnosen( just i case du skulle svare med det til bake)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70167-sove-sove/#findComment-337303
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...