Gå til innhold

Bittesmå fluer overalt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Overalt!

Du finner nok deres tilholdssted i jorda på en plante i ditt hus. Noen ganger ka de være i bananskall men mest i plantejord, røtter. Skift jord på plantene, eller bruk diverse midler mot dem, du får hjelp på gartnerier, Et middel heter Bio- fluespray, grønnsåpe vann kan også kurrere dette som så mye annet:-) Lykke til i jakten..

Annonse

Gjest ikke undertegnet1

Kjøp en slik vanlig fluedreper på Jernia. En gul sak som man henger i taket. Den kan lukkes også. Skjønner hva jeg mener?

I alle fall er dette det eneste jeg har funnet ut som hjelper. Ingen andre kjerringråd har hjulpet.

Man åpner dingsen, lukker alle vinduer og dører, og går selv ut en times tid. Så er det over. Enkelt og greit.

Tja, plumbo, salmiakk, hva som helst som gjør skikkelig vondt. Men aldri blande sånt med klor, da gjør det vondt på deg også....

Ehhhh, hvorfor ikke blande klor med salmiakk? Hva skjer?

Jeg har tidligere gjort det og jeg fikk ikke litt vondt en gang. Betyr det at jeg er en heldig f..., eller et super menneske?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...