Gå til innhold

T-shirt eller pyntet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 130
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

39

• Zirine

26

• rufsetufsa

23

• Dorthe

11

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Joda, det tror jeg, eller i det minste håper jeg, at det er.

Eller så får jeg bare leve lykkelig videre, helt uvitende om at tannkremen jeg nettopp har dytta rundt i kjeften ikke kurerer en dritt!

Men nå har jeg opplyst deg, ikke sant - så nå blir alt så meget verre.

Du må gjerne takke meg, for å ha fjernet noen illusjoner, når du føler for det.

Jeg tar også imot gaver.

Ok. Hvorfor synes vi det er ekkelt å låne en tannbørste når vi har hatt tunga ned i halsen på den personen som eier den?

Jeg synes det er ekkelt selv.

Ganske merkelig, faktisk...

Jeg mener.. det er trossalt ikke bare halsen vi har hatt tunga vår inne i :)

Annonse

Men for meg er det nedtur og ha tynne bein fordi jeg da har mistlyktes med treninga, og jeg trente ganske seriøst i mange år..

Er nok det det går i, og sikkert bare noe jeg selv legger merke til..

Beina vokser rett og slett dårligere enn resten av kroppen, men nå som jeg er noe mindre sånn generelt, og ikke lenger satser på å veie 110 kg, så går det seg til :)

Det er nedtur for meg og at jeg er så tynn. Men jeg prøver å skjule det så godt jeg kan selv om folk bemerker det av og til.

Men for å være ærlig driter jeg i det. Jeg får se ut som jeg gjør og som sagt gjøre det beste ut av det. Men jeg skulle gjerne hatt tykkere bein og veid 10 kg mer enn jeg gjør.

Annonse

Det er nedtur for meg og at jeg er så tynn. Men jeg prøver å skjule det så godt jeg kan selv om folk bemerker det av og til.

Men for å være ærlig driter jeg i det. Jeg får se ut som jeg gjør og som sagt gjøre det beste ut av det. Men jeg skulle gjerne hatt tykkere bein og veid 10 kg mer enn jeg gjør.

Vi blir aldri fornøyde med oss selv, selv om jeg vel var det en gang, men det beste er å gjøre det beste ut av det man har.

For min del er trening et godt middel, siden jeg ikke synes jeg i utgangspunktet har så mye..:)

Åjoda.

Hvem faen bryr seg om skoene er gode å gå i hvis man ikke ser lekker ut??

Stil Dorthe, stil - det er det eneste som teller - ellers kommer verden til å bestå av kjerringer i joggebukse og slipperser.

Jeg liker ikke å klakke omkring på stiletthæler bare fordi det ser sexy & stylish ut.

SYns at nike-joggeskoene mine duger, jeg blir ikke sexy i dem, men litt søt kanskje?

Men selvsagt, høyhælte til de riktige anledningene, som cocktailselskap osv. Og de holder jeg jo hver helg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...