Gå til innhold

T-shirt eller pyntet?


Gjest pubbeguri

Anbefalte innlegg

*krysse av på tavla*

Det begynner å bli noen kryss nå SDD - til tross for at jeg nullstilte bursdagene våre.

Ja, fuck.. og så vant jeg ikke i lotto i dag heller...

Menmen.. øl er godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 130
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    39

  • Zirine

    26

  • rufsetufsa

    23

  • Dorthe

    11

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Det er en umulighet på gale dager - da må man velge.

Egentlig bruker jeg overlate det til sambis å velge, men han har desverre sluttet å uttale seg for jeg velger alltid det motsatte. Fatter ikke hva han klager etter - jeg er i det minste forutsigbar.

Men truse går jeg selvfølgelig uten - der er vi enige.

Uten truse. Og det sier du her på forumet. Alltid uten truse?

Jeg gjorde det på torsdag, alene i bogstadveien uten truse og med skjørt. Det var lettest slik. Og bare jeg visste om det. Det kjentes bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir aldri fornøyde med oss selv, selv om jeg vel var det en gang, men det beste er å gjøre det beste ut av det man har.

For min del er trening et godt middel, siden jeg ikke synes jeg i utgangspunktet har så mye..:)

Men hvis du har anledning til å trene så synes jeg du skal gjøre det. Det er viktig å bygge under selvfølelsen.

Jeg tror det er få som er fornøyde med seg selv. Og de som ser veldig bra ut har også andre ting å slite med.

Jeg er forresten ganske fornøyd i dag fordi jeg har blitt fortalt at jeg er en veldig allright mamma og en veldig allright "nesten xvigermor". Men det var etter masse rødvin da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis du har anledning til å trene så synes jeg du skal gjøre det. Det er viktig å bygge under selvfølelsen.

Jeg tror det er få som er fornøyde med seg selv. Og de som ser veldig bra ut har også andre ting å slite med.

Jeg er forresten ganske fornøyd i dag fordi jeg har blitt fortalt at jeg er en veldig allright mamma og en veldig allright "nesten xvigermor". Men det var etter masse rødvin da.....

Sånne ting er selvsagt svært hyggelig å høre! :)

Alle har tid og anledning til å trene, det er bare snakk om å gidde. Jeg merker nå etter ett års pause hvor vanskelig det er å komme igang igjen, og jeg som har vært den verste til å psyke kompiser som har hatt treningsopphold og må dras med på treninga.

Heldigvis har jeg en som har begynt å skjelle meg ut om jeg har en lat dag, og da går det litt lettere. Problemet er at jeg jobber til så mange urutinerte tidspunkt at det hender jeg må trene alene, og da blir det noe vrient.. men jeg er så godt som inne i det igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men børster dere tunga når dere pusser tenner?

Det gjør jeg.

Jeg gjør det.

Har hørt at det er svært lurt, da det samler seg mye ulumskheter der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, du er kroppsfiksert, altså.

Nei, jeg er ikke mye kroppsfiksert. Jeg ser ut som jeg gjør og mer kan jeg ikke gjøre med det.

Men jeg har hatt masse komplekser i mange år fordi alle er så "flinke" til å fortelle meg at jeg er så vekdig tynn og det har kostet meg mye å slutte og bry meg om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten truse. Og det sier du her på forumet. Alltid uten truse?

Jeg gjorde det på torsdag, alene i bogstadveien uten truse og med skjørt. Det var lettest slik. Og bare jeg visste om det. Det kjentes bra.

Nei, ikke alltid - bare noen ganger. De gangene jeg er tilgjengelig for eksempel - og det er jeg jo ikke alltid - bare noen ganger. Ikke i Bogstadveien - oftere i Bygdøy Allé må jeg innrømme.

Men det funker ikke å være truseløs i bukse - det skjønner da enhver idiot. Eller?

*knegg* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det.

Har hørt at det er svært lurt, da det samler seg mye ulumskheter der :)

Men det er pga det jeg syns det er litt ekkelt å byttelåne tannbørste. Da skyller jeg den i så fall i brennhett vann.

Er dere søte når dere børster tunga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fuck.. og så vant jeg ikke i lotto i dag heller...

Menmen.. øl er godt!

Nei, øl er ikke godt. Men si fra når du har vunnet en million - da skal jeg være enig med deg i alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke alltid - bare noen ganger. De gangene jeg er tilgjengelig for eksempel - og det er jeg jo ikke alltid - bare noen ganger. Ikke i Bogstadveien - oftere i Bygdøy Allé må jeg innrømme.

Men det funker ikke å være truseløs i bukse - det skjønner da enhver idiot. Eller?

*knegg* :)

Tilgjengelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ikke å klakke omkring på stiletthæler bare fordi det ser sexy & stylish ut.

SYns at nike-joggeskoene mine duger, jeg blir ikke sexy i dem, men litt søt kanskje?

Men selvsagt, høyhælte til de riktige anledningene, som cocktailselskap osv. Og de holder jeg jo hver helg.

Nei, men ogsÅ?. Selv om du ikke gidder det, så betyr det da ikke at det er stilig. Du kler deg i comfort og ser ut deretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er pga det jeg syns det er litt ekkelt å byttelåne tannbørste. Da skyller jeg den i så fall i brennhett vann.

Er dere søte når dere børster tunga?

Søte? Nå er jeg ikke helt med?

Byttelåne tannbørste har jeg aldri gjort.. finner det noe uhygienisk av en eller annen merkelig grunn.. hehe, rart egentlig, i og med at den jo alltid skylles, samt at tunge vel ofte har vært på så mange steder når man først er i en situasjon hvor man kan låne hverandres tannbørste, så..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, øl er ikke godt. Men si fra når du har vunnet en million - da skal jeg være enig med deg i alt.

Er ikke øl godt? Hmm trodde du drakk det, jeg?

Men jeg har vel drukket vin på noen treff jeg også, men det er bare fordi det er billigere rus å kjøpe en flaske vin enn å drikke øl til 50 kroner halvliteren, og da har det vel utelukkende vært for å bli full...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er pga det jeg syns det er litt ekkelt å byttelåne tannbørste. Da skyller jeg den i så fall i brennhett vann.

Er dere søte når dere børster tunga?

Nei søt vil jeg ikke si, akkurat nå bruker jeg Braun med batteri så det går i hvert fall fort unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke å klakke omkring på stiletthæler bare fordi det ser sexy & stylish ut.

SYns at nike-joggeskoene mine duger, jeg blir ikke sexy i dem, men litt søt kanskje?

Men selvsagt, høyhælte til de riktige anledningene, som cocktailselskap osv. Og de holder jeg jo hver helg.

Hvis stiletthæler er sånne høye, tynne greier, så kan det vel knapt kalles sexy, uansett..

Så sant man ikke er i bryllup og skal gå svært pent kledd, eller noe sånt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...