Champagne Skrevet 1. september 2002 Skrevet 1. september 2002 Skal ut og kjøpe ny TV i morgen, gubben vil ha widescreen, jeg vil ikke! Synes disse ser dumme ut, og det er vel ikke så mange program som sendes i widescreen? Film ser vi svært sjelden.. Hjelp! 0 Siter
birdie Skrevet 1. september 2002 Skrevet 1. september 2002 Kjøp en som kan vise flere format, da vel! Min tv har muligheten for å gjengi 5 ulike format, om jeg ikke husker helt feil; det er en relativt "normalpriset" Philips. 0 Siter
Bassisten Skrevet 1. september 2002 Skrevet 1. september 2002 Etter kvart som fleire og fleire skaffar seg widescreen-tv blir det meir aktuelt med program i 16:9-format, og dette er noko som kjem etter kvart. Foreløpig er det stort sett filmar som sendast i dette formatet. Det er ingen tvil om at vi kjem til å kjøpa 16:9-tv når vi kjøpar ny TV. 0 Siter
red Skrevet 2. september 2002 Skrevet 2. september 2002 Vet ikke om widescreen er tingen hvis dere ikke ser film, for ser dere 'vanlig' TV og bildeformatet settes til 4:3, har dere basicly en 21 tommers TV til 32" widescreen pris. 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 2. september 2002 Skrevet 2. september 2002 Jeg gikk motvillig med på å kjøpe wide screen for noen år siden...Har ikke angret ett sekund,du kan trygt kjøpe selv om dere ikke ser så mye film! Er vel fordel å ha automatisk bilde kontroll,da vil bilde rette seg etter programene! Vil anbefale 32 tommers! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.