Gjest Nyco som liker fersk mat Skrevet 3. september 2002 Skrevet 3. september 2002 Og fryseskap! Nå skal jeg til byen og handle masse grøntfor og ferskmat og frysemat, og i det hele tatt MAT! :0) Deilig! Etter å ha levd "på camping" i ukesvis. Og så kan jeg henge opp alle kjøleskapdingsene mine igjen :0) *Grusomt fornøyd med dagen i dag* 0 Siter
neuni Skrevet 3. september 2002 Skrevet 3. september 2002 heldiggris! ønsker meg så innmari eit skikkelig kjøl/frys...har bare sånn liten fryseboks i kjøleskapet, der er det jo ikkje plass til stort. ser for meg at det ville være enklere å leve billig mht mat dersom eg hadde skikkelig fryserplass.. kos deg med kjøleskapet ditt! og du - er det i børsta stål? isåfall er eg ikkje berre misunnelig, da er det nummeret før eg hater deg! ;D 0 Siter
Wulfi Skrevet 3. september 2002 Skrevet 3. september 2002 Lucky you :-) Kos deg med maten din dah :-) 0 Siter
Nyco Skrevet 3. september 2002 Skrevet 3. september 2002 heldiggris! ønsker meg så innmari eit skikkelig kjøl/frys...har bare sånn liten fryseboks i kjøleskapet, der er det jo ikkje plass til stort. ser for meg at det ville være enklere å leve billig mht mat dersom eg hadde skikkelig fryserplass.. kos deg med kjøleskapet ditt! og du - er det i børsta stål? isåfall er eg ikkje berre misunnelig, da er det nummeret før eg hater deg! ;D De er i børsta stål begge to...både kjøl og frys... 1,80 høye med MASSE plass! Har vært og shoppa mat for tusen kroner (!) og det SYNS nesten ikke inni der! :0) NÅ kan hele slekta bare komme durende til jul ;0D 0 Siter
Zirine Skrevet 3. september 2002 Skrevet 3. september 2002 Hva annet kan jeg si enn gratulerer så meget Nyco 0 Siter
Bassisten Skrevet 3. september 2002 Skrevet 3. september 2002 heldiggris! ønsker meg så innmari eit skikkelig kjøl/frys...har bare sånn liten fryseboks i kjøleskapet, der er det jo ikkje plass til stort. ser for meg at det ville være enklere å leve billig mht mat dersom eg hadde skikkelig fryserplass.. kos deg med kjøleskapet ditt! og du - er det i børsta stål? isåfall er eg ikkje berre misunnelig, da er det nummeret før eg hater deg! ;D "ser for meg at det ville være enklere å leve billig mht mat dersom eg hadde skikkelig fryserplass" Dream on... :-) 0 Siter
Nyco Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Hva annet kan jeg si enn gratulerer så meget Nyco He he he takk :0) Det skal ikke mere til å glede en bortkommen nordlending enn et nytt kjøleskap ;0D Mon tro om det er mine forfedres trang til å lagre og hamstre som kommer til uttrykk...? 0 Siter
neuni Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 De er i børsta stål begge to...både kjøl og frys... 1,80 høye med MASSE plass! Har vært og shoppa mat for tusen kroner (!) og det SYNS nesten ikke inni der! :0) NÅ kan hele slekta bare komme durende til jul ;0D ååååhhhååååaaaaarrrrggghhhh! fyttifyttifyttifyttirakkern så misunnelig eg er på deg! 0 Siter
Nyco Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 ååååhhhååååaaaaarrrrggghhhh! fyttifyttifyttifyttirakkern så misunnelig eg er på deg! Jeg må si, at jeg adri i mine levedager trodde skulle få høre at noen er misunnelig på meg, for KJØLESKAPET mitt...*LOL* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.