ulva Skrevet 18. oktober 2000 Del Skrevet 18. oktober 2000 Psykiateren jeg går hos nevnte en gang at det forekommer delvis personlighetsspaltning også hos Borderline-pasienter, men da gjerne i en to-deling. Hvordan kan man vite om personlighetsspaltningen har en dissosiativ form, eller er et symptom på Borderline? Har det i så fall noe å si for hvordan tilstanden bør behandles? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. oktober 2000 Del Skrevet 18. oktober 2000 Jeg tror ikke det har noen konsekvenser for behandlingen. Dermed er spørsmålsstillingen relativt uinterresant slik jeg ser det. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elida73 Skrevet 23. oktober 2000 Del Skrevet 23. oktober 2000 Jeg tror ikke det har noen konsekvenser for behandlingen. Dermed er spørsmålsstillingen relativt uinterresant slik jeg ser det. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. borderline er det visst velding mange kreative musikere skuespillere og kunstnere som har.Så på en måte er det jo positivt,det negative er at det kan bli for mye kreativitet iblant.jeg leste om borderline på en side på internet,og der stod det mye av det jeg sa. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.