Gå til innhold

Angst Problemer

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er en gutt i 20 årene som har mange gode venner og alle forutsetninger for å leve et godt liv.

Problemet mitt er at jeg har sånn forferdelig angst og har alltid en form for urolighet i kroppen.dette går både ut over jobben min og forholdet til kjæresten min samt vennekretsen.

Fikk Resept på legemidlet Efexor som jeg brukte i en måneds tid.Problemet med dette legemidelet var at det hadde store bivirkninger som Kvalme,svette,generell ubehag og det å ikke kunne klare å gjennomføre et samleie,noe som er det verste bivirkningen av dette medikamentet

Dette gjorde at jeg hadde like store problemer i verdagen med dette legemidlet som foruten det.

Finnes du andre måter å pleie dette problemet på?

Finnes det andre medikamenter som gjerne ville passe bedre for meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70703-angst-problemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes mange forskjellige SSRI medisiner. Man er nødt til å finne den medisinen som passer akkurat for deg. Ta problemet ditt opp med legen din eller psykiateren ( den som skrev ut Efexor til deg )din så finner dere helt sikker en ny medisin som kan hjelpe deg uten å gi deg alle disse bivirkningene

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70703-angst-problemer/#findComment-341298
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...